Ga naar inhoud
Vespaforum.be

AJs autobody - `62 Vespa 150


AJs autobody

Aanbevolen berichten

haal er die opstaande rand aan de benzinetank ook maar af ,heb je meteen een veel mooier geheel.

deze billen zijn 5 cm breder gemaakt

vespan.jpg

Link naar reactie

Hey cool eindelijk een andere echt custom vespa body haha, ik zoek al weken op internet met weinig resultaat! Zijn er meer pics, of een topic waar ik meer kan zien van deze?

Ik zie dat deze schermen over de volle lengte verbreed zijn? De mijne zitten zijn verticaal gekanteld dus voor is niks gedaan en achter 4cm.

Link naar reactie

ajs ,stuur eens uw e mail adres dan stuur ik jou nog een pak foto's.

ik heb dit wel niet zelf gedaan ,maar heb het frame zo gekocht.Heb wel alle foto's gekregen van die persoon

Link naar reactie

Ja had ook zitten denken om een cadillac achterlicht ofzo erop te maken ama rautolichten zijn allemaal te groot/lomp voor een scooter vind ik zelf. Waar komt die pic precies vanaf, ik zou er graag meer van willen zien!

Vespappa mail me even een keer op info@ajs-autobody.nl voor wanneer je langs wil komen. Inweze is dat mogelijk van ma-za van 10:00-20:00

Link naar reactie

op mijn hotrod zijn de billen ook verplaatst maar wel andersom. De achterste bevestiging is behouden en de voorste is 4 cm omhoog geplaatst. hierdoor komt de bil wel opent e staan waardoor ook een stuk ingelast moest worden. Billen zijn dus breder geworden aan de voorzijde maar niet aan de achterzijde. verder is een stuk van de kuip vooraan gehaald omdat anders he "dropstuur" in 4de ertegen kwam. wel is de rand er terug ingeplooid. Verder is de achterkant aangepast om een ford35 achterlicht te huisvesten.

Het grote verschil is dat jij dit allemaal zelf kan en ik beroep moest doen op een carrosier en dus enkel het ontwerp en tekenwerk voor mijn rekening heb genomen. RESPECT

Nog 1 vraagje: als je de andere zijbil verlaagd op dezelfde wijze om alles symmetrisch te houden, hoe los je dat dan op met je kickstarter

Link naar reactie

Amaai ik kijk al uit naar het resultaat. Ik heb even op uw site gezien en hola wat een mooie zaak... En zo proper en georganiseerd. Echt prachtig werk. Doe je dan enkel deze Vespa of doe je zowiezo ook moto' s/ Vespe/ Lambrette?

Veel succes en contacteer scootering al maar...

Link naar reactie

Dankjewel,

Ik ben op dit moment in ieder geval niet van plan meer scooters te gaan doen voor mezelf. Het is echt stom toeval dat ik deze kreeg want ik wou toen ik 16 was al eentje kopen en verbouwen echter had ik toen de kennis/faciliteit niet om zoiets aan te pakken. Nu kan ik alsnog die droom van toen waar maken : )

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Hoe staat het met deze?

Link naar reactie

Lange tijd niks gedaan maar vorige week toevallig weer 2 daagjes aan de Vespa gewerkt. Ik ben verder gegaan met het linker scherm, omdat deze lager gemaakt is viel het stukje vloer ook lager uit waardoor het chassisnummer niet meer afleesbaar zou zijn etc. Daarom is er een schuin rand in gelast om dit te compenseren, binnenkort wordt dit afgelast.

Tevens heb ik een framepje gemaakt waar een motoraccu en een autoradio in gemonteerd kunnen worden, uiteindelijk komen er verborgen speakers onder het zadel zodat ik onder het cruisen muziek kan luisteren. Ook is er nog een begin gemaakt aan het rechter scherm, oa verdwijnt het rooster en wordt deze ook breder en lager:

axg194.jpg

1fwobr.jpg

a1k9qx.jpg

20af5ly.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...