Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Metalflake vespa


cee

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben op zoek naar foto's en meer informatie ivm metalflakes.

de enige foto's die ik gevonden heb zijn deze:

31117_391860848730_526518730_4156592_966534_n.jpg

28967_384637068730_526518730_3992468_487836_n.jpg

31117_391860838730_526518730_4156590_1479868_n.jpg

weet er iemand toevallig iemand op dit forum met zo'n paintjob of waar je dit ergens kan laten spuiten? Scootermarket?

groeten, Cédric

Link naar reactie

vandaag naar Scootermarket geweest. enorm veel werk en enorm duur :), is van nature heel grof en hierop moet dus een vernislaag of 7.

toch maar wijselijk gekozen voor een gewoon kleurtje :)

Link naar reactie

Ge moet da eens aan den Dimmi vragen of aan den Zwan,ik geloof dat die hun lammy's hebben laten flaken in't Antwerpse.

CHEERS

EDIT;miljaar ik dacht dat het gericht was aan Fajes,anyway misschien zitten die gasten hier ook wel op het forum

Link naar reactie

Cee, zou metalflake "wrappen" dan geen optie kunnen zijn ?

er zit naar't schijnt een berucht firma-ke in Mechelen, kan niet meer op de naam komen helaas

Link naar reactie
da's uw mening, metalflake is übercool!!

Übercool durf ik dat toch echt niet noemen. Apart, ok! Maar ik geloof niet echt dat dat een meerwaarde biedt.

't Is te zeggen, dat je daar ooit uw investering uithaalt.

En er is zo'n cru maar juist Engels gezegde over meningen: "Opinions are like assholes, everyone's got one"

En waar beter een mening ventileren dan op een forum. ;)

Disco Stu likes disco music, ah yeah!

Link naar reactie

ik ga het toch is proberen,dat metalflake..

die flake is niet duur,'t zijn de werkuren die dodelijk zijn :-/

Link naar reactie

@ joene: ik ga hier eens wat meer informatie rond opzoeken ;) en die mannen een contacteren ;)

@euroscooter: als je er echt je investering wil uithalen, dan moet je hem gewoon in een originele kleur laten spuiten hé. om maar een vergelijking te maken, dan mag je bij een pk de vering niet veranderen of weet ik wat...

Link naar reactie
@euroscooter: als je er echt je investering wil uithalen, dan moet je hem gewoon in een originele kleur laten spuiten hé. om maar een vergelijking te maken, dan mag je bij een pk de vering niet veranderen of weet ik wat...

@Cee Zover zou ik niet durven gaan, maar voor een restauratie vind ik dat de kost die je eraan besteed in de lijn moet blijven van wat de scooter waard is, dit verschilt erg van model tot model. Zeven lagen vernis zal bij Scootermarket de prijs toch aanzienlijk verhogen.

@euroscooter: ik laat geen scooters spuiten als investering, ik laat die spuiten omdat IK dat graag zie.

@Fajes: IK ook, da's de evidentie zelve.

Link naar reactie

zeven lagen is natuurlijk super,maar misschien toch wat veel.

de metalflake wordt in de eerste of 2de laag vernis meegespoten (niet in de lak)daarna nog 3 lagen erover moet ruimschoots voldoende zijn,zo ga ik het toch proberen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...