Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

@Arti-bella normaal zou het moeten lukken, dan zou ik naar ginder bollen. En ik zoek wel iets om te maffen

zoals ik reeds zei easy aan, no stress. Als ge wilt spreken we af en rijden we op ons gemakske naar ginder,

met de Nero. Als da goe is tenminste. Ga nu pintjes pakken heb kamerraden uit Engeland hier.

Grtjs

Makke

Link naar reactie
De leukste weg is over Edingen, Geraardsbergen, en dan via de binnenwegen naar Gent. Maar dat is wel een hele omweg voor jullie.

Groetjes, nero.

Voor mij zou dat zo geen groot probleem zijn. Dat maakt de rit wel een kleine 4 km langer :P volgens google maps. Dan kom ik aan een totaal van 74km. Maar dan via ninove en zo naar aalst.

Link naar reactie

@ nero, hoeveel km is da ongeveer?? Ik heb zo'n 50 km te gaan van hier naar Edingen. Als ik door bxl rij.

En 's avonds van Gent nog naar huis, 80 km + de ride. Da wordt een paar keer tanken:))

Allee onder voorbehoud dat da hier gaat lukken met de kids. Heb nog geen nieuws.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

Count me out. Teen uit de kom. Grrrmbl.Oude oorlogs wonde ooit een beton blok op mijne voet terecht gekomen.

Sindsdien als ik een verkeerde beweging maak schiet hij eruit, nie dubbelzinnig opvatten aub. Deze keer verder gaan om te zien wat de heren doktoren eraan kunnen doen. Allee amuseerd ulle.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

denk ook eens aan de veiligheid he ;)

http://www.bivv.be/ictdesign/bestanden/Persberichten/27_10_2011_halloween.pdf

Zie je een Halloweenfeestneus, wees dan dubbel zo voorzichtig, want feestende kinderen

verliezen de veiligheidsregels wel eens uit het oog. Soms duiken ze op uit een onverwachte hoek

(bijv.: tussen geparkeerde auto’s). Let extra op wanneer een kind een masker draagt: zo’n

masker verkleint het gezichtsveld.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...