Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Chit! Verloren... maar wel goed thuis geraakt!

Groetjes, nero.

Al thuis Nero?? Zonder straffe verhalen?

Nu stelt ge mij wel teleur hé :'( Ik kom wel speciaal voor u verhalen noges op t vespaforum! Hahahaha...

Link naar reactie

Was inderdaad een leuke avond / nacht. Heel onverwacht op de heenweg mogen meemaken hoe de gaskabel van een Lambretta vervangen moet worden... Respect voor den Dries die ondanks de tijdsdruk vlot sleutelde! :)

De terugrit was fris aan de benen maar wel aangenaam om in colone met de heren en dame van VCA terug naar huis te rijden. Merci. Halfweg passeerde ik mijn eeste 1000km, een koude rilling over de rug en dan terug aanpikken :)

Bedankt aan de Gentenaren voor de warme soep, die kwam perfect op tijd en UITERAARD ook voor de frieten, daar scoorde altijd mee!

Link naar reactie

Toffe rit zoals altijd,en we hebben ons goed geamuseerd.

Op naar de volgende.

Gr nico

Link naar reactie

Hallo,

Aan de organisatoren van vcg,bedankt voor de puike organisatie en de soep...Natuurlijk ook voor de lekkere frietjes op het einde !!!Volgend jaar zijn we der terug bij uit Oudenaarde.We waren met 9 scoots deze keer.Den hoop vergroot(en verbetert).Notake aan de heren vcGent=met hoeveel scoots waren we dit jaar?

Greetz,

Pascal.

Link naar reactie

was idd een fijne rit door hartje Gent met o.a. een ferme inkijk(!) in de hoerenbuurt ;-)en tussendoor een wreed lekker soepke en frieten om af te sluiten! En daarna een frisse rit terug richting A'pen met o.a Jan VdA, Jurgen, Katrien, Karl, Jorn, Knifeman(Joris?) en Dries(VK) Deze laatste merkte op dat er om de zoveel minuten gensters vanonder mijn rechter achterkant kwamen gevlogen! Iemand een idee daaromtrent? Tijdens het rijden heb ik alvast niks speciaals gemerkt...hopelijk nix ergs!

Link naar reactie

Het was terug een zeer leuke rit !! Proficiat voor de organisatie, de lekkere soep en frieten!

FLYING DUTCHMAN OUDENAARDE heeft een aantal foto's genomen die je hier kan bekijken:

https://picasaweb.google.com/106350488304725581138/20111031HalloweenGent#

Bedankt Gent-Leie

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...