Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Onze jaarlijkse bekende en beruchte Halloweenrit is er bijna weer, met natuurlijk weer onze heerlijk pompoensoep tijdens de tussenstop en op het einde ... ... . ;-)

We rijden weer los door de binnenstad van Gent met begeleiding van onze 2 vriendjes met blauw zwaailicht :-)

En hoe meer mensen en Vespa's er verkleed en versierd zijn, hoe meer bekijks en plezier we zullen hebben.

Vertrek is bij onze hoofdsponsor Vespadaeler de Pauw in de Zeeschipstraat 32 9000 Gent om 19u30 stipt op maandag 31 oktober 2011

Mogen wij vragen dat iedereen zijn Vespa tankt vóór vertrek (naast het vertrekpunt De Pauw is er een tankstation). Tijdens de rit zelf is er geen mogelijkheid om te tanken! De rit zelf is ongeveer een 40km.

Voor de mensen die van ver komen en eventueel met een Vespa op de remorque naar Gent zouden komen, jullie kunnen parkeren aan het eindpunt (Roeiclub, Kanodreef 1, 9000 Gent) en van daaruit zullen we dan in groep naar het vertrekpunt De Pauw rijden. Enkel voor deze mensen: vertrek om 19u stipt in groep vanuit de roeiclub naar het vertrekpunt voor de rit.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Gent-Leie

Lokatie: Gent

http://www.vespaclubgent.be

post-6039-13769187439382.jpg

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

wij proberen er ook bij te zijn met enkele vespisten.

Mensen uit het roeselaarse en omstreken,kunnen meerijden met mij,afspraak hier bij mij thuis..

Mail me anders voor een afspraak te regelen.

Vgr nico

Link naar reactie

Wel Nero da's nog geen slecht gedacht, maar ik kom van Tervuren, mischien interessant om ergens onderweg af te spreken. Is voor mij toch net iets langer bollen. Mischien ga ik eens zien om 's nachts ergens iets te reserveren om te maffen. Easy aan hé, no stress on a long weekend.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

@Nero da's juist het probleem ze moet tot zeven uur werken, en dan nog een 20 min.naar huis rijden.

Ik kan mijn kids nie te lang alleen laten. En ik heb toch een ritje van een kleine 2uur om tot Gent te geraken. Maar ik ben toch eens van plan om een dezer een toureke te doen in Pajotten land, wie weet kunnen

we dan eens afspreken.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...