Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw op de markt "Neco"


frieds

Aanbevolen berichten

maar rijdt wel goed,heb er onlangs nog met eentje gereden,rijdt wel prettig,maar zou het niet moeten hebben.

Maar als je niets anders gewoon bent...

Ze hebben naar het schijnt ook electrische.

gr nico

Link naar reactie

helaas is het ook allemaal plastiek,het frame bestaat uit een buizen.

Het is gewoon iets anders,niet slecht en niet te vergelijken met "de vespa",alleen jammer dat ze het model vespa van de jaren 60 willen of wilden reïncarneren,heruitvinden,hergeboren maken of repliceren.

Vgr nico

Link naar reactie

@ wutsie : kijk, ik ben zot van Vespa's omdat ik ze mooi vind. Als ik vind dat Piaggio de laatste pakweg 15 jaar lelijke scooters heeft gemaakt, heeft dit niets met het merk te maken. Ik probeer ook niemand te overtuigen om dezelfde scooters mooi te vinden als ik... Die Neco is in mijn ogen dan ook mooier :) En als je een beetje in andere topics leest hoe de service van Piaggio te wensen over laat, denk ik dat je met zo'n Neco ook beter af bent! Probeer mij dan ook niet te overtuigen dat ik een GT mooi vind...

Link naar reactie

hey Tyrian, ik probeer je niet te overtuigen hoor. Ik vind classics ook mooier... en ik hoop ook dat Piaggio het mag voelen met goedkopere concurrentie en betere service en heb ook wisselende gevoelens bij een aantal laatste modellen. Ik ben alleen zelf niet overtuigd van die Neco en heb rare gevoelens als een plastieken nieuwe classic zie. Ik heb hem al in 't echt van nabij gezien maar nog niet mee gereden. Beersel is wat ver maar ik zou het dichterbij ook eens kunnen proberen...

Link naar reactie

vindt ge ne px ni mooier???

de "nieuwe" px van volgend jaar zou ongeveer 3200 euro kosten heb ik gehoord, maar die is dan wel staal ipv plastiek.

van stijl is de neco zeker ni lelijk, maar vond da van sommige andere goedkope alternatieven ook niet. en persoonlijk ken ik mensen die toch "bescheten" ;) zijn aangekomen. (vastgelopen motor en zo)

laat me wel duidelijk zijn , dit waren geen neco's, maar andere goedkope alternatieven.

't is zoals ne auto denk ik, ge moet er een beetje geluk mee hebben.

ma goed da niet iedereen dezelfde goesting heeft! (dan zou vespa NOG meer verkopen ;) )

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...