Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforummeeting


BartPK

Aanbevolen berichten

flyercv.jpg

Zoals lang geleden reeds was aangekondigd, is het bijna zover: een vespaforummeeting!

iedereen wees welkom, we gaan gewoon een fijne avond beleven en de forumleden eens anders leren kennen.

Vermits er Italiaanse lekkernijen zullen zijn, wordt het ten zeerste geapprecieerd dat je op voorhand je aanwezigheid bevestigt. Uiteraard is het eten niet gratis, de exacte prijs wordt nog meegedeeld maar zal rond de 8 euro zijn drankje inbegrepen. Pinten zullen verkrijgbaar zijn voor 1,5 euro ipv normaal 1,9 euro

Evenement: Andere

Georganiseerd door: vespaforumleden

Lokatie: Boom

Link naar reactie

allé blue, kdacht dat janetten dat juist graag hadden :)

Wat betreft de pinten, in een van de pinten zit een diamant en da hebben ze verrekend in de kostprijs, de lucky one heeft dan wel nen deal gedaan hé :)

verder: het zou wel fijn zijn moesten jullie de moeite doen om af te komen!

Link naar reactie

Voor het eind van de maand graag...de hapjes dienen ook besteld en betaald te worden. Ik stuur wel een mailtje terug met de prijs (ik wacht op bevestiging van café Tabac) en mijn rekeningnummer. Stuur gewoon een mailtje met het aantal personen en je nickname op dit forum. Zo kunnen wij verder.

Gtz Pieter

P.S. Kom je gewoon iets drinken, dat kan ook hé. Maar laat dat dan weten.

Link naar reactie

@bartpk en pieter1 (en eventuele andere organisatoren)

'k zal er niet bij kunnen zijn wegens verplaatsing naar parijs dat weekend - moet jammer genoeg de VCA-receptie en de sleuteldag daarom ook laten voorbij gaan

wens jullie veel succes en leute

grts frutsab

Link naar reactie
de flyer nodigt niet echt uit vind ik

"topless-bediening" zou natuurlijk beter zijn. (alhoewel, het hangt er vanaf wie er bedient.:) ).

Leuke flyer, maar snap nog altijd de bedoeling niet... Misschien toch eens langs komen om het te weten. Hoeveel kost de cola?:))

Spijtig (maar wel begrijpelijk) van het op voorhand reserveren omdat er veel factoren zijn die meespelen (tijd, het weer,...)

We zien wel.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Als Ilse serveert en topless ga ik alleen en wisten jullie het niet !!! De bedoeling staat bij de aankondiging. We gaan er echt geen GS restaureren ofzo...de "tijd" is een kwestie van plannen, het weer weet je nooit. Maar om een cola te drinken, BINNNEN...ja, mensen hebben bizarre voorkeuren. De ride out is enkel bij redelijk weer. Maar dat ik dat ook moet uitleggen. Bon...de meeting is er voor mensen die het leuk vinden. Anderen blijven gewoon thuis. Heb echt problemen met het negativisme hier. "Ik wil de zaag niet zijn" is voor sommigen een goed motto.

En, ik(en anderen) steken er tijd en moeite in om een leuke avond te organiseren.

Pieter.

Link naar reactie

@ frutsab & geert: spijtig dat jullie er niet bij kunnen zijn, ik kom allicht wel naar de sleuteldag (als dat als niet lid mag ten minste).

@ nero, ja doe maar, kom gewoon langs, eten hoeft niet echt hé, dat was eerder een toesteek van de café uitbater die italiaan zijnde graag wou uitpakken met italiaanse specialiteiten :)

de bedoeling: een vespatreffen organiseren op een dag waar (dachtik) normaal nog niets georganiseerd was...

@cult: uw eerlijkheid siert u :) manee, tis vooral voor het eten dat we dat vragen (dat wordt voorgeschoten uit eigen zak) (en we zouden graag ongeveer een idee hebben van hoeveel mensen we mogen verwachten)

Link naar reactie

@Bart

de sleuteldag is enkel voor VCA leden,dus daar zal ik u ni zien..

en eerlijkheid??tja...ik vind da belangrijk :)

Bon,ik kom wel even iets drinken dan...daarna naar de VCA nieuwjaarsreceptie...volgende dag sleuteldag...

Tof weekendje :))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...