Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforummeeting


BartPK

Aanbevolen berichten

Ik heb ineens de indruk dat de organisator van naam/uiterlijk/persoonlijkheid veranderd is. Eerst was dit Pieter1 (die de laatste tijd wel héél stil is) en nu is het enkel BartPK die antwoord en dus de indruk wekt dat hij het hele gebeuren op zich neemt. Dit geheel terzijde uiteraard. en voordat er weer iemand zich aangevallen voelt: dit is geen kritiek, gewoon een scherpzinnige opmerking. :-)

Link naar reactie

Pieter1 zal misschien dat standje op de customshow aan't voorbereiden zijn? ;)

Bart, is het geen gevaarlijke zaak te zeggen dat je vertrekt als er genoeg volk is? zo kunde daar tot 20h staan wachten als er weinig volk komt. en aangezien dat ge terug wilt zijn om 17h en de ride-out een uurtje duurt, kunde dan gewoon ni zeggen dat ge om 15h30 samenkomt en om 16h vertrekt? waarschijnlijk zie ik weer te simpel maar ja...

Link naar reactie
Ik heb ineens de indruk dat de organisator van naam/uiterlijk/persoonlijkheid veranderd is. Eerst was dit Pieter1 (die de laatste tijd wel héél stil is) en nu is het enkel BartPK die antwoord en dus de indruk wekt dat hij het hele gebeuren op zich neemt. Dit geheel terzijde uiteraard. en voordat er weer iemand zich aangevallen voelt: dit is geen kritiek, gewoon een scherpzinnige opmerking. :-)

dat komt omdat ik net iets beter om kan met uw steeds scherpzinnige opmerkingen :-)

Link naar reactie

Bart, is het geen gevaarlijke zaak te zeggen dat je vertrekt als er genoeg volk is? zo kunde daar tot 20h staan wachten als er weinig volk komt. en aangezien dat ge terug wilt zijn om 17h en de ride-out een uurtje duurt, kunde dan gewoon ni zeggen dat ge om 15h30 samenkomt en om 16h vertrekt? waarschijnlijk zie ik weer te simpel maar ja...

mja ok, eigenlijk wel. ma ik vermoed dat dat ook wel logisch gededuceerd kan worden uit mijnen uitleg :)

16u vertrekken we dus...

Link naar reactie

Ik ga de platte uithangen,en kom met de wagen...neem den Tigrarol op sleeptouw..

waarom met de wagen??Ik ga daarna verder naar de VCA nieuwjaarsreceptie

Dus ik hou de kerk int midden,en kom naar allebei...

Tot straks!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...