Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforummeeting


BartPK

Aanbevolen berichten

Ow is da de zelfde dag als de VCA nieuwjaarsreceptie...mmm keuzes maken...mmmm...Wie bezit het meeste overtuigingskracht??? (Maw. wie betaalt er mij het meeste pintjes??)

En NEEN das niet om negatief te doen, maar das gewoon een moeilijke afweging. VCA is de enigste club waar ik nog inzit, waar ik mij op elke nieuwjaarsreceptie wel 'amuseer' :D (en das maar 1x per jaar natuurlijk) Langs de andere kant wil ik jullie initiatief wel steunen...En van't een naar't ander rijden zie ik nie echt goed zitten, mezelf kennende...(tenzij ik me laat rijden)

Link naar reactie

@ bluevespa: ik betaal u me plezier ene, of zijde gij der zoene van "akkik er ene geef gefde gij nooit éne terug?" :)

ge kunt evt even afkomen zoals cult en derna na nieuwjaarsreceptie gaan...

van die sleuteldag vind ik wel spijtig, misschien toch een reden om mij lid te maken van VCA...

en @tigrarol: awel se that's the spirit!

Link naar reactie

@ BartPK: Kzal er nog is goed over nadenken ze, beloofd ;) En inderdaad, ge begint wel op tijd, da ik nog op de VCA geraak. Maar dan zal ik daar, gelijk Nero mijn wilde weldoener, ook maar een colaake drinken (Misschien toch wel aanlengen met iets straffer, anders gelijk ik wel echt op een jannet, eh Nero ;) )

Link naar reactie

De positieve vibes vliegen mij hier rond de oren.:))

@PIETER1: àls ik kom zal ik mijne cola BUITEN opdrinken, nu content?

ps: ik heb geen zin om anderhalf uur (enkel) te rijden om dan te horen dat de rit is afgeschaft omdat de weg er toch iets glibberig bij ligt voor jou, noch om je vrouw topless te zien, maar misschien wel om je "den djoef(en) van de week" te geven... Schrik dat er teveel volk op afkomt?

@BARTPK en BLUE(ken): was nochtans graag afgekomen...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Waar ongeveer in Boom is die bar??

Ik kom van Rumst...dan De Schorre aan mijne rechterkant...dan da rond puntje en dan...

?

(Sorry voor de vraag,maar geen GPS op de PX)

Link naar reactie

hey Cult,

sorry, ik ben even niet op i-net geweest.

Als je van rumst komt, dan ga je op dat rondpunt de eerste rechts, volg je even de baan naast de schorre en aan het volgende rond punt, daar is het :-)

tof dat je ook komt trouwens!

we hebben vandaag de (mini) route gedaan en de baan lag er ondanks de sneeuwval overal goed bij!

Link naar reactie

Mijn excuses als ik weer als betweter overkom hoor, maar voor alle duidelijkheid (wat niet duidelijk is):

Der staat nergens CONCREET op wanneer de ride out begint... alleen 15u30 in cafe blabla...Dus die kan evengoed om 17u beginnen he, denk ik dan zo.

En een cafe met alleen nen toog, mja daar heb ik geen bezwaar tegen.

Link naar reactie

mannekes mannekes, gene ruzie maken... :)

blue had wel degelijk gelijk. Er staat geen concreet uur op de affiche omdat ik ondertussen weet dat wanneer er voor een rit wordt afgesproken, er meestal een half uur tot een uur later pas wordt vertrokken. De idee is dat we vertrekken wanneer er genoeg volk is.

Dus afspraak om 15u30 en wie weet wachten we nog tot 16u.

De ride out zal echt maximum een uurken duren. We willen graag tegen 17u terug zijn want er zijn hapkens voorzien.

Omdat er niemand echt ingeschreven heeft hebben we maar voor 15 mensen voorzien, maar als dat te weinig is dan verdelen wa dat wel wat.

@iedereen: tot zaterdag

owja @blue: bar tabac heeft wel ne fijnen toog :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...