Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Een koopje...


nero

Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden een mailtje gekregen van Didier Bailly met een paar foto's van een vespa U van 1953 die te koop stond op ebay. Het hoogste bod toen was reeds 11.000€.

vespau.jpg

vespaua11000eurosh.jpg

vespaua11000euros.jpg

Dan lijkt deze (voorlopig) nog een koopje:

http://cgi.benl.ebay.be/VESPA-U-125CC-1953-UNIQUE-EPOCA_W0QQitemZ280419255539QQcmdZViewItemQQptZMoto_e_Scooter?hash=item414a4a44f3

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

nero en fajes en andere vespisten, merci voor jullie tips omtrent eventuele aankoop klassieker...heb het klassiekerdroomke even uitgesteld en een iets rationelere keuze gemaakt...

heb na rondkijken naar vespa's en enkele gesprekken geopteerd om een px aan te schaffen om terug te starten met het scooterrijden.

K heb een px 125 lusso elestart van '94 gevonden, 4000 km op de teller en in 2001 afgemeld. In zeer mooie staat, afkomstig van een iets ouder koppel in Duitsland, alle papieren zijn aanwezig, hoop hem gauw ingeschreven te krijgen en dan mezelf misschien aansluiten bij VCA, merci dus voor de raad! Mocht ik in de toekomst nog vraagjes hebben over deze vespa, zal ik ze hier zeker posten!! groeten, Bart

Link naar reactie

ik vrees dat de enige oplossing is het laten spuiten. Of je moet toevallig al op een tweedehands lopen, die dan nog zonder gaten is...

andere oplossing : koop een chroom-exemplaar, in combinatie met zwart is dat wel mooi.

P.S. Bart : start in het vervolg een eigen topic aub.

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...