Ga naar inhoud
Vespaforum.be

snelste "originele" Lambretta


Cult

Aanbevolen berichten

vraagje voor de kenners...

Ik ken inmiddels al "iets" meer over Vespa en de verschillende modellen,maar wat was de snelste originele Lambretta?

Ik bedoel niet geprepareerd,maar origineel uit de fabriek??

Link naar reactie

en hoe snel is dat dan?

vgr nico

Link naar reactie
LOL, enkel de motor, maarten, enkel de motor.

Jij denkt altijd aan scoren, he?

Met een Lammy? - nou nee ik blijf voorlopig nog wel even bij de Vepsa'tjes :)

Ik dacht aan 'ik/jij heb(t) vast de thread/post/vraag verkeerd gelezen/begrepen/verstaan' - dat denk ik meestal eerder dan 'scoren!' :P

Link naar reactie

De DL (op het vasteland) of de GP (UK) was in 1969 ongetwijfeld de meest aerodynamische scooter van zijn tijd. Qua design ver zijn tijd vooruit.

Onlangs een GP200 gekocht. Ok, een Indian, want van de GP200 zijn er geen 10.000 stuks gemaakt. Niks verkeerd met een SIL-GP. Ik zou dit niet onder de noemer curry brengen. Er is een verschil tussen een backstreet restored ? scooter in Thailand of Vietnam en een scooter die onder licentie gemaakt werd.

Voor een echte GP200 betaal je je dus blauw. De motor van mijn GP wel aanzienlijk veranderd: Mugello kit, MEC krukas in, JL-uitlaat, Dell'orto carb, ... Zeer betrouwbare scooter dus. Scooter is nog aan het roderen, maar je voelt nu al die power. Dat belooft voor binnenkort...

Cult, er staan 2 GP200's te koop bij Didier van Legend's bike. Een witte en een blauwe, originele GP kleuren. Ofwel eens informeren bij Mike (FAST PX op het forum).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...