Ga naar inhoud
Vespaforum.be

3-5 juli 2009 OysterBoom Run


geertvespa

Aanbevolen berichten

jullie rommel is opgeruimd. Alleen Gerry lag nog te pitten in een bloedhete tent...als dat maar goed komt.

Net thuisgekomen, leuk weekend gehad. Aan sterke verhalen zal het de komende dagen niet ontbreken ;-)

Iedereen bedankt vanwege de club.

Joost

Link naar reactie

aan iedereen die er was, bdankt om te komen en bedankt voor de vele topreacties.

iedereen die er niet was had het waarschijnlijk te druk met achter zijn pc'ke te zitten

Link naar reactie

Bangelijk weekend, veel mensen leren kennen, goed weer, tof ritje, goeie sfeer... allé het was enorm plezant!

Ook nog een carbu gewonnen dus het kon echt niet stuk.

Het was ook heel leuk dat mijn vriendin een prijs heeft gekregen voor haar 50cc'ke. Das een erg leuke appreciatie voor het werk dat we in de vespa hebben gestoken, bedankt mannen!

Aan Erik, nog ne gelukkige verjaardag en merci voor de pintjes :)

Zowieso volgend jaar weer van de partij!

Link naar reactie

op deze link kun je mijn foto's bekijken van de Run

als er iemand bezwaren heeft op een bepaalde foto en wil die laten verwijderen,

of iemand wil de foto in originele grootte,

gelieve mij een maltje te sturen

veel plezier,

Luc

http://www.mijnalbum.nl/Album=RXF3D4DQ

er komen er nog een paar achter, met de mooiste 'tweewielers';-) ze zijn aan het uploaden

Link naar reactie

mooie foto's Luc.

Hopelijk moeten de andere foto's niet al te lang uploaden ;)

twas een leuke dag (we zijn enkel de zaterdag kunnen komen)

Bedankt allen en proficiat aan de organisatoren!!

goe gedaan!

gr nico

Link naar reactie

amaai schoon filmpke!!!!

is er en manier om dit te dosnloaden (rechtstreekse link??)

gr nico

Link naar reactie

ja eindelijk terug een beetje uitgerust, het enige wat ik kan doen is de commentaar van de voorgangers hier bevestigen ,het was gewoon "MEGA GOE " voor mij dus vooral de bikini scooter wash zoals ge op de foto wel kan zien ,het water was alleen wat aan de koude kant

@ geert josse cutdowner en de rest laat het maar weten als ge mijn hulp weer nodig hebt hé

@ luc kan je mij de foto's waar ik op sta als ook de laatste 3 van uw reportage bezorgen via mail thx

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...