Ga naar inhoud
Vespaforum.be

3-5 juli 2009 OysterBoom Run


geertvespa

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Present! Hopelijk kank deze keer m'n vrienden(ook vespamense) overtuige om ni na Werchter te gaan en mee te komen naar oysterboom! Misschien is dat wel iets om te vrage vo m'n verjaardag, geen cadeaukes dees jaar ma iedereen mee na deze meeting! en anders komk wel alleen :)

Link naar reactie

laatste meeting in lange tijd?

Moet ge vluchten naart buitenland ofzo??;)

Ik kan spijtig genoeg er weer niet bijzijn...wij hebben een event in Ciney dat weekend...

Link naar reactie
Present! Hopelijk kank deze keer m'n vrienden(ook vespamense) overtuige om ni na Werchter te gaan en mee te komen naar oysterboom! Misschien is dat wel iets om te vrage vo m'n verjaardag, geen cadeaukes dees jaar ma iedereen mee na deze meeting! en anders komk wel alleen :)

wij hebben goedkoper eten en vooral goedkopere drank, beter sanitair, betere douches, ook live muziek en we zijn bovendien nog een stuk goedkoper ... oh ja er zijn ook nog scooters te zien

Link naar reactie

ik vin da ook, maje die lame vrienden van mij hebben wel ne vespa ma zijn nog nooit na een meeting geweest. De oysterboom vas ook mijn eerste meeting en da was een geweldige ervaring, ik zou die ni wille missen zelfs niet voor gratis werchter tickets... al die pubers daar... :P

Link naar reactie
ik vin da ook, maje die lame vrienden van mij hebben wel ne vespa ma zijn nog nooit na een meeting geweest. De oysterboom vas ook mijn eerste meeting en da was een geweldige ervaring, ik zou die ni wille missen zelfs niet voor gratis werchter tickets... al die pubers daar... :P

das de spirit

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

ik zag jullie ad in de Scootering (p87), nice

jammer dat ik dan net met vakantie ben ;-(

@Josse, die pitspoezen zijn anders ook niet onaardig

Link naar reactie

ja josse dat heb ik gezien van de donaties ik zie dat jij ook stukken hebt afgestaan

waarvoor dank want ik heb een voorgevoel dat ik die scoot ga winnen alleen al om ons madam te pesten

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...