Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste foto's in de sneeuw


EriX

Aanbevolen berichten

Niet te geloven, half november en er valt al sneeuw. Het is zeer lang geleden dat we dit nog eens hebben meegemaakt in België. Vandaar dit topic met foto's van je scooter in de eerste sneeuw. Wie volgt?

img0314oa0.jpg

w800.png

img0315hi4.jpg

w800.png

img0318pr6.jpg

w800.png

img0316cf3.jpg

w533.png

Link naar reactie

Ik moet seffens nog van mijn werk naar huis rijden op de lammy. Er ligt hier ondertussen al een serieus dik pak sneeuw en het houdt maar niet op. Hopelijk geraak ik zonder al te veel problemen thuis. :-(

Link naar reactie
Maar voor met een scooter te rijden is dit niet echt ideaal, of je moet er skilatten onder steken hé Erix.

Awel dat viel uiteindelijk allemaal nog goed mee. Met de vespa zou ik gegarandeerd onderuit zijn gegaan maar de lammy is veel stabieler. Wel maar stapvoets gereden want de auto's gingen ook zeer traag. Het bangelijkste moment was toen ik een brug over moest, toch wijselijk maar even gewacht tot iedereen over de brug was.

Om je een idee te geven: ik doe er normaal maar 15 min. over, daarstraks 1u20min. Maar wel veilig thuis geraakt zonder één keer te slippen/schuiven. Ik zag er wel uit zoals die sneeuwman van de Gette. ;-)

Link naar reactie
Ik ben wa op de parking van den GB gaan scheuren...ME WANT MORE SNOW...

klein kind ;)

Da dacht dien mens die kwam wandelen met zennen hond ook.

Dien hond kon anders wel nie goed volgen...nen auto die zo snel rond zennen as kan draaien :^)

Link naar reactie

schoon pics

@nero : lol and grin

@foormensen : gelukzakken (goe bedoeld hoor)

ik zal mezelf maar reeds als de spreekwoordelijke jeannet beschouwen maar op 2 wielen durf ik ni al te best in de sneeuw rijden - ik hou mijn wesp, mezelf en andere sneeuwgenieters liever heel

grts en nog veel sneeuwpret aan allen - frutsab

Link naar reactie
Niet te geloven, half november en er valt al sneeuw. Het is zeer lang geleden dat we dit nog eens hebben meegemaakt in België. Vandaar dit topic met foto's van je scooter in de eerste sneeuw. Wie volgt?

Is uw PX'ke niet vastgevroren?

Ik weet niet en ben nu ook niet zo een kenner, maar de persoon(erix) waar u het over heeft was toch met zijn Lambretta in de sneeuw en niet met zijn px

Link naar reactie
Niet te geloven, half november en er valt al sneeuw. Het is zeer lang geleden dat we dit nog eens hebben meegemaakt in België. Vandaar dit topic met foto's van je scooter in de eerste sneeuw. Wie volgt?

Is uw PX'ke niet vastgevroren?

@ DerrICK

Ten eerste is het geen PX'ke want het is een moto. Van uw LX'ke kunt ge dat wel zeggen want dat is maar een 49cc'KE.

Ten tweede is het geen PX maar een Lambretta LI!

Ge kunt beter uw opmerkingen voor uzelf houden als ge toch niets zinnig te zeggen hebt (en dan nog verkeerd ook).

Wat moet er eigenlijk vastvriezen aan een scooter? Enkel water bevriest en bij mijn weten zit er enkel olie en benzine in mijn scooter.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...