Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespaforum.be versie 4.0


jurgen

Aanbevolen berichten

is ook een kwestie van kosten voor dataverkeer en opslagruimte!

Als je een beetje uitkijkt kost dat geen geld meer tegenwoordig.

Wij hosten voor 32 euro per jaar een webspace van 10.000 mb, met onbeperkt dataverkeer, onbeperkt emailadressen, met gratis fotogallerij,etc etc..

Link naar reactie
Tis nie alleen de hosting , het moet ook nog allemaal ineengestoken worden!

En ergens anders een foto uploaden is nu toch ook het grootste werk nie.

Ik ga je niet tegenspreken hoor.

Maar indien het niet mogelijk kan men mischien een duidelijke link voorzien waar je wel je foto's kunt uploaden met een zéér duidelijke werkwijze.

Waar kun je trouwens foto's uploaden op een zéér gemakkelijke manier.

Ik heb het bij "telenet gratis online album" gedaan maar hier ben je jammer genoeg vrij beperkt in volume.

Mvg Vital

Link naar reactie

Onbeperkte dataverkeer bieden velen aan, tot je op hun servers een forum host die behoorlijk wat trafiek haalt. Dan halen ze hun kleine lettertjes boven. We betalen momenteel een behoorlijk veelvoud van de 32 euro die hier werd aangehaald en eigenlijk zouden we 'ns moeten verhuizen. Maar als ik mijn trafiek bekijk, dan moet ik naar de grotere spelers gaan (wil je ook wat snelheid hebben) en dat kost een aardige duit.

Ik heb tientallen websites lopen bij veel verschillende hosts en mijn ervaring leert me dat goedkope hosting niet bestaat, tenzij je een privé website wil laten draaien die nauwelijks trafiek haalt... dan kan je voor een appel en een ei terecht bij bvb one.com.

in september '08 hebben we gepiekt op 25GB trafiek, dus mochten we dit forum openzetten om afbeeldingen up te loaden, dan zouden we aan een veelvoud van trafiek zitten...

Betalende leden privileges geven, is een optie... hoewel ik liever volledig gratis blijf en reken op wat steun (die helaas onbestaand is momenteel).

Versie 4.0 laat nog wat op zich wachten. Ik heb het momenteel even te druk met andere projecten.

Link naar reactie

Is er dan een manier waarop we kunnen steunen? Ik denk dat er wel wat mensen zijn die bereidt kunnen gevonden worden om je mooie initiatief te steunen, alsook misschien vespaclubs die kunnen sponsoren. Ik zie inderdaad een paypal account, maar dit weiger ik nog te gebruiken, wegens problemen in het verleden.

Link naar reactie
Is er dan een manier waarop we kunnen steunen? Ik denk dat er wel wat mensen zijn die bereidt kunnen gevonden worden om je mooie initiatief te steunen, alsook misschien vespaclubs die kunnen sponsoren. Ik denk maar bijvoorbeeld aan een paypal account ofzo?

eerste pagina, rechterbalk, onderaan...

daar al eens gekeken ;-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Jurgen, kan jij eens een idee geven wat het zou kosten om dit forum op de "best mogelijke manier" te hosten...

Dit gecombineerd met een inventaris van de schare trouwe en ongecompromiteerde forumgangers zou misschien een nieuw (betalend) leven inluiden van dit forum zoals het vroeger was? Betalend? en eventueel met wat privileges voor de hierboven beschreven Vespaliefhebbers en "onder voorbehoud" voor de cowboys?

Ben ervan overtuigd dat je jarenlange inzet best gehonnoreerd mag worden met een winwin voor iedereen...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

ik mis toch wel de mogelijkheid om je te kunnen abonneren op bepaalde topics (zoals vroeger kon), krijgen we deze functionaliteit terug ?

Link naar reactie

als ik na het lezen van een topic in 'vraag en aanbod' terug wil gaan springt het overzicht geregeld naar pagina 129?

kan er onderaan ook een navigatie komen zoals bovenaan?

Link naar reactie

De lay-out is zeker verbeterd, schoonheidsfoutjes zijn er ook uit... toch zou ik er zeker niets op tegen hebben om hier een paar extra mods te recruteren die de boel een beetje in bedwang kunnen houden, want als je communicatie hier soms eens bekijkt zou je allesbehalve nog een vraag willen stellen ;)

Link naar reactie

@oregon

persoonlijk deel ik je mening niet helemaal - de communicatie op dit forum is toch zeker niet slecht te noemen in vergelijking met die op andere fora

toen ik net was geregistreerd vond ik ook dat het er soms hard aan toe ging - naarmate ik het forum langer gebruikte heb ik geleerd om frequenter tussen de regels te lezen en bepaalde uitlatingen ook regelmatig met een korrel(tje) zout te nemen

ik ben geen die hard (forumgebruiker noch vespist) maar ben me er toch van bewust dat er hier een pak toffe mensen geregistreerd zijn

hopelijk ken je de uitspraken dat blaffende honden niet bijten en dat er tussen alle koren ook wel kaf zit ...

succes - grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...