Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespaforum.be versie 4.0


jurgen

Aanbevolen berichten

dat heb ik ook al ondervonden wat Vespapostino hier zegt.

behoorlijk vervelend, zeker als je iets te koop aanbiedt

In de privacy instellingen van het forum (via profiel) kan je kiezen of je je emailadres al dan niet openbaar toont. Het verzenden van emails via het forum werkt perfect, alleen kan het aan de 'client-side' soms voor problemen zorgen. Mogelijk ontvang je de mail niet omdat hij wordt tegengehouden door een firewall, terecht komt in je junkmail...

Admin

Link naar reactie

Er voor zorgen dat (nieuwe) leden zich akkoord moeten verklaren met de spelregels van dit forum (http://www.vespaforum.be/forum/misc.php?action=rules). Of ze die nu lezen kan je onmogelijk controleren maar je maakt ze er tenminste op attent dat er spelregels zijn ! Op veel websites (oa online shops) moet je altijd je akkoord verklaren (aanvinken) met de algemene voorwaarden of zo iets dergelijks.

En verplichte velden bij registratie zodat er minder anonimiteit is.

Link naar reactie

Verplicht maken, adres , hoeveel vespa's er zullen staan, type's , staat van de vespa, code van het alarm, type slot wat wordt gebruikt, en zeker niet vergeten de data wanneer de eigenaar op vakantie vertrekt, en voor hoelang.

Dat maakt het veel gemakkelijker om mijn collectie uit te breiden, want in de opzoekingswerk kruipt echt veel tijd en als je dan alle informatie hebt, is de goesting om ze te gaan pikken al lang weg

:)

groetjes

PS. als de eigenaar en hond heeft ook de naam van de hond.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

PunBB heeft trouwens versie 1.3 Final uitgebracht.

Ik heb het draaien en de grote verschillen zijn:

- hotfixes en updates voor plugins zijn auto installable, met een notification als ze uitkomen

- thema's zouden makkelijker moeten zijn, maar je moet ze wel opnieuw maken (ik heb flink moeten CSSen om het weer zoals ik wil te krijgen)

- official addons (waaronder personal messaging en antispam)

't ziet er wel slick uit, alles staat alleen verder van elkaar af, waardoor alles wat meer ruimte inneemt. Functionaliteit is wel beter geworden, en er zijn betere geïntegreerde opties voor de moderators en de admins.

Wel balen dat een aantal oude mods die ik gebruikte niet meer werkt.

Naja - check et hier: http://punbb.informer.com/

Demo hier: http://punbb.informer.com/forums/

Link naar reactie

euchm ok ja... laat ons zeggen dat ik nog in de fase zit van 'hoe ver kan ik gaan met dat ander ding' ;o)

layout ben ik aan bezig...

soit, we zullen binnenkort 'ns een dev versie opzetten, waar we het één en ander van m'n gedachten in de praktijk kunnen omzetten.

Voor alle andere: versie 4 = op een goeie dag...

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Op de fora waar ik vroeger nog al eens op zat kon je foto's rechtstreeks van je eigen computer uploaden zodat er ook véél meer foto's werden getoond.

Nu moet je eerst die foto ergens anders uploaden en dan pas kan je die op het forum gooien.(of vergis ik me?)

Dit vraagt voor velen te veel moeite denk ik.

Ik zeg altijd een foto zegt soms meer dan duizend woorden!

Ik heb ook eens op een forum gezien (ik weet niet meer juist welk) dat er een apparte functie was om alle foto's die ooit geupload waren te zien.(foto archief)

Persoonlijk vindt ik dit zéér gemakkelijk.

Een voorbeeld:

Ik ben men vespa aan het restaureren maar weet niet juist welke kleur ik zou nemen?

Of ik zou graag mijn vespa wat personaliseren maar weet niet goed wat er allemaal mogelijk is.(wat foto's van bvb double legschields)

Met deze functie zou je dan eens kunnen bladeren in een foto archief en zo een goed beeld krijgen van wat je wilt.

Mvg vital

Link naar reactie

Vital,

leuk idee, maar foto's/video's nemen erg veel plaats in en deze website draait zonder reklame en zonder lidgeld. En serverruimte kost geld en veel foto's genereerd dan ook weer extra dataverkeer, wat ook weer extra geld kost.

Maar als iedereen hier de portefeuille opentrekt, gaat dat misschien tot de mogelijkheden behoren.

Link naar reactie
Vital,

leuk idee, maar foto's/video's nemen erg veel plaats in en deze website draait zonder reklame en zonder lidgeld. En serverruimte kost geld en veel foto's genereerd dan ook weer extra dataverkeer, wat ook weer extra geld kost.

Maar als iedereen hier de portefeuille opentrekt, gaat dat misschien tot de mogelijkheden behoren.

Ok ik snap het.

Kan vespa niet wat sponseren ?

Reclame maken we toch al.;)

Ik wil trouwens best wel 10 euro lidgeld betalen hoor.

En de mensen die enkel op het forum zitten om de boel wat te verzieken gaan dit niet betalen denk ik.

Tot zover mijn voorstel.

over naar anderen.

Mvg vital

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...