fajes Geplaatst: 27 mei 2009 Delen Geplaatst: 27 mei 2009 mijn MISA GL had een teller tot 120km/h, Nero. Link naar reactie
AVB Classic Scooters NL Geplaatst: 27 mei 2009 Delen Geplaatst: 27 mei 2009 Ik heb nog wel stukken van een GS160 die u zoekt, ook overmaat zuigers. Link naar reactie
nero Geplaatst: 27 mei 2009 Delen Geplaatst: 27 mei 2009 mijn MISA GL had een teller tot 120km/h, Nero. Ik dacht nochtans dat een GL zijn speedo "slechts" tot 100km/u ging. Misschien is hij al eens vervangen door een GS-teller. Groetjes, nero. Link naar reactie
jeroenp Geplaatst: 27 mei 2009 Delen Geplaatst: 27 mei 2009 Hoi Heb je de overtrek nog. Ik wil mijn onderstel wel wegdoen als je interesse hebt. Mail mij maar groetjes Jeroen Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 27 mei 2009 Delen Geplaatst: 27 mei 2009 Goh Maarten, je bent er zo te zien wel heel erg goed ingevlogen kerel Staat hem goed ! Veel succes nog ! Mvg Felice Link naar reactie
fajes Geplaatst: 3 juni 2009 Delen Geplaatst: 3 juni 2009 @nero: hij stak er nochtans in toen hij uit de schuur werd getrokken! maar dat hij ooit vervangen is geweest kan altijd. trouwens bij de MISA's ontdek je soms wel meer eigenaardigheden! Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2009 Ha Robin, ik ben van het ergens in het midden van NL; daar ben je niet even in 15 minuutjes Link naar reactie
fajes Geplaatst: 4 juni 2009 Delen Geplaatst: 4 juni 2009 ik daarentegen ben wel van Ekeren. maar ik wil gerust wel eens komen kijken! ;-) Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2009 Kijk - komt alles toch nog goed! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 4 juni 2009 Delen Geplaatst: 4 juni 2009 ik heb wel geen GS, maar een GP. Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 4 juni 2009 Delen Geplaatst: 4 juni 2009 een GS 160 als eerste scooter om op te leren? ik hoop voor jou dat je ook het nodige budget hebt voorzien want dit is toch wel niet het goedkoopste model om te restaureren ,allee ik wil u nu ook niet ontmoedigen hoor maar kijk goed uit dat je niet te veel kapot maakt tijdens de werken aan motor enz grtz sidvespa Link naar reactie
josse Geplaatst: 4 juni 2009 Delen Geplaatst: 4 juni 2009 Mijn eerste motovespa was ook een gs160. Gewoon goed je verstand gebruiken en weten dat je een bijzonder model hebt. Dus voor je iets kapot maakt in het gedacht van het toch wel nieuw te kopen, eerst zeker weten dat het te krijgen is en wat het kost. Link naar reactie
thQS Geplaatst: 4 juni 2009 Delen Geplaatst: 4 juni 2009 ik heb wel geen GS, maar een GP. die 1 letter verschil zal 't niet maken hoor ; allemaal 1 pot nat ;-p Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2009 Ik zou zeggen: maak een nieuw topic aan voor je GS en nog 1 voor je VBB; vertel je verhaal (we horen graag hoe je een scooter gevonden hebt , gooi er een paar foto's bij (plaatjes! veel plaatjes!), en al je dilemma's en vragen over je scoots hebben dan een mooi eigen plekje! Link naar reactie
berinif71 Geplaatst: 18 januari 2010 Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Ik zag in een van uw berichten het dealerplaatje staan. Fa.Claude uit Groningen ( NL ) Dit was een grote dealer van bromfietsen. Ik heb nl. een berini bromfiets gehad waar ook het dealerplaatje van Claude op zat. Nog iets anders over Claude ! Ik heb ook een Zundapp racertje gehad, 50 cc met 5 versnellingen en roterende inlaat. Bouwjaar omstreeks 1968. Deze is gebouwd door een werknemer van Fa.Claude, dhr. Schapenhok. Deze heeft er een aantal van gebouwd voor de amateur 50 cc racing. De racer is naar een verzamelaar in Barcelona gegaan. Succes met uw mooie Vespa. Ik ben begonnen met het restaureren(zie forum , Restauratie GS 150 met NL kenteken ). daar is die van u mooi bij ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.