Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gs 160 '62


mr160

Aanbevolen berichten

Hoi

Heb je de overtrek nog. Ik wil mijn onderstel wel wegdoen als je interesse hebt.

Mail mij maar groetjes Jeroen

Link naar reactie

@nero: hij stak er nochtans in toen hij uit de schuur werd getrokken! maar dat hij ooit vervangen is geweest kan altijd. trouwens bij de MISA's ontdek je soms wel meer eigenaardigheden! :)

Link naar reactie

een GS 160 als eerste scooter om op te leren?

ik hoop voor jou dat je ook het nodige budget hebt voorzien want dit is toch wel niet het goedkoopste model om te restaureren ,allee ik wil u nu ook niet ontmoedigen hoor

maar kijk goed uit dat je niet te veel kapot maakt tijdens de werken aan motor enz

grtz sidvespa

Link naar reactie

Mijn eerste motovespa was ook een gs160.

Gewoon goed je verstand gebruiken en weten dat je een bijzonder model hebt. Dus voor je iets kapot maakt in het gedacht van het toch wel nieuw te kopen, eerst zeker weten dat het te krijgen is en wat het kost.

Link naar reactie

Ik zou zeggen: maak een nieuw topic aan voor je GS en nog 1 voor je VBB; vertel je verhaal (we horen graag hoe je een scooter gevonden hebt :), gooi er een paar foto's bij (plaatjes! veel plaatjes!), en al je dilemma's en vragen over je scoots hebben dan een mooi eigen plekje!

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Ik zag in een van uw berichten het dealerplaatje staan.

Fa.Claude uit Groningen ( NL )

Dit was een grote dealer van bromfietsen.

Ik heb nl. een berini bromfiets gehad waar ook het dealerplaatje van Claude op zat.

Nog iets anders over Claude !

Ik heb ook een Zundapp racertje gehad, 50 cc met 5 versnellingen en roterende inlaat.

Bouwjaar omstreeks 1968.

Deze is gebouwd door een werknemer van Fa.Claude, dhr. Schapenhok.

Deze heeft er een aantal van gebouwd voor de amateur 50 cc racing.

De racer is naar een verzamelaar in Barcelona gegaan.

Succes met uw mooie Vespa.

Ik ben begonnen met het restaureren(zie forum , Restauratie GS 150 met NL kenteken ).

daar is die van u mooi bij !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...