Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaringen LML 125 star deluxe


josse

Aanbevolen berichten

misschien wordt het wel tijd om praktische vragen op te splitsen en nieuwe threads op te starten, want 10 bladzijden aan alle mogelijke info en tips over LML's doornemen (dit bericht dus) is ook niet echt praktisch.

Idd, precies of de lml's marsmannetjes zijn, die in één vakje moeten... ;)

Link naar reactie

zeg El Torro Rosso, jij hebt blijkbaar de traagste LML van ons allemaal ?

Je bent zeker dat er een 125cc blok onder zit ?

Misschien had je beter een oranje gekocht, die rijden iets sneller ;-)

we mogen af en toe eens lachen he Stefaan ;-)

nee serieus, ik leef met je mee

Link naar reactie
Vreemd, de mijne gaat nu al boven de 80. Ofwel is de nieuwe reeks iets sneller, ofwel zit er meer marge op de teller. Hoe weet jij trouwens dat dat de werkelijke snelheid is, met zo'n snelheidsbord van de politie misschien?

Inderdaad, met zo'n meetbord.

Maar ook met de gps, met mijn vriendin achterop: "en hoeveel zegt hij?"

"50, ah neen 51, en bij u op de teller?"

"50 juist!"

:-)

Link naar reactie

Moest er iemand nog een nieuwe Sito+ nodig hebben voor z'n LML, een goede vriend van me heeft er één te koop die slechts 40 km gebruikt is! Splinternieuw dus, en nooit in regen gereden. Hij zou er graag 70 euro voor hebben. Tel nummer 0473 / 52 97 91.

Link naar reactie
LML-ers die bij elkaar in de buurt wonen en wel of geen aanpassingen hebben gedaan zouden eens kunnen afspreken met elkaar. Is dat een idee.

Je kan ook gewoon naar rondritten komen, dan zie je meteen een hoop ander volk. En niet enkel LML-ers LOL.

Trouwens : alle tips ivm sproeiers en Sito+ die hier gepost worden kunnen uiteraard ook toegepast worden op een PX ! Daarom mijn voorstel om nieuwe onderwerpen ook in een nieuw apart bericht te posten. Zodat iedereen er iets aan heeft en niet alles wat toevallig voor een LML geldt in deze vergaarbak gegooid wordt. Ook al omdat het meeste niet enkel voor LML's geldt.

@ Jurgen : misschien gewoon een sticky maken van een aantal zaken zoals de aanpassingen cfr Scootering magazine en de ervaringen daarmee en reacties daarop in een nieuwe post bundelen ? En dit bericht eens editen en uitkuisen ? Kwestie van de leesbaarheid en nut van deze draad te behouden.

Link naar reactie
LML-ers die bij elkaar in de buurt wonen en wel of geen aanpassingen hebben gedaan zouden eens kunnen afspreken met elkaar. Is dat een idee.

Je kan ook gewoon naar rondritten komen, dan zie je meteen een hoop ander volk. En niet enkel LML-ers LOL.

Das ook waar, dus het wordt tijd dat ik mijn eerste rondrit eens maak. Weet iemand al over een tripke in de buurt van Leuven ?

Link naar reactie
@ pascal

Je zegt dat je aan je lml alle wijzigingen uit scootering hebt aangebracht. Kan je me vertellen welke deze zijn of misschien een kopie van dat artikel bezorgen. Ben al bij verschillen krantenwinkels gaan vragen voor nog een exemplaar, maar helaas...

thanx

scootering vind je enkel bij IMS, in antwerpen toch. of je moet een abonnement nemen. dat artikel stond vorige maand in scootering, dus je zal het met een kopie moeten doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...