Ga naar inhoud
Vespaforum.be

12 april 2008: puzzelrit + BBQ Vespa club Antwerpen


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Ik heb ook wel zin om de puzzelrit mee te rijden. BBQ zal niet gaan wegens al een ander feestje.

Wat kan ik van zo'n puzzelrit verwachten?

- Je komt 's ochtends aan en neemt in het bijzijn van gelijkgezinden en bekenden een ontbijtbuffet en koffie.

- Eens je buikje vol, neem je je routeboek en stapt op de scooter. Alleen of nog leuker : je sluit aan bij een groepje.

- je volgt de routebeschrijving : bolleke-pijl. (http://users.telenet.be/scoutsvriendend ... 20pijl.htm)

- de hele dag rijdt iedereen dezelfde route op eigen tempo. De café's en tavernes op de route zijn allemaal bevolkt door scooteristen.

- je komt op plekken waar het erg mooi rijden is met de Vespa !

- Na 140km kom je weer aan : neemt een drankje en krijgt een geschenkje van de Vespa Club Antwerpen.

- Sommigen blijven BBQ-en, maar dan moest je al ingeschreven zijn, want morgen sluiten we de aantallen voor de BBQ af.

Link naar reactie

Ale,onze beste Frank Deboosere had weeral goed nieuw derstrak

grrrrrrrrr

die altijd met zijne "voor de tijd van het jaar"

Link naar reactie

nog 2 keer slapen en het is zover.

de BBQ is besteld en de roadbooks liggen klaar.

Het weer ziet er (voorlopig) ook goed uit.

Alle ingredienen zijn daar o no eens een top feestje te hebben

Link naar reactie

ik vertrek samen met Gerard Presley vanuit NIJLEN om HALF 10...

Moest er interesse zijn om aan te sluiten ergens,let me know;)

Link naar reactie

Derstrak even tot daar gereden met den auto;zodanig dat ik de route wa ken tot daar van bij ons...

Hangen er morgen pijlen in Ekeren?

Want eugh...kheb de GPS gezet op het adres van de Sint Vincentschool,en die zag ik zelfs ni...

dus ik HOOP dat er genoeg pijlen hangen

En zijn er tijdens de rondrit tankstations die we tegenkomen?

Link naar reactie
Derstrak even tot daar gereden met den auto;zodanig dat ik de route wa ken tot daar van bij ons...

Hangen er morgen pijlen in Ekeren?

Want eugh...kheb de GPS gezet op het adres van de Sint Vincentschool,en die zag ik zelfs ni...

dus ik HOOP dat er genoeg pijlen hangen

En zijn er tijdens de rondrit tankstations die we tegenkomen?

Morgenvroeg zijn we vanaf 7u30 in de weer. Ik denk wel dat er pijlen zullen hangen, Maar normaal gezien ga je dat morgen niet kunnen missen : overal Scooters. Bij twijfel : voorbij TEXACO, volgende lichten links. Naast het 'KWADRAAT'.

Er zijn tankstations op de route, daar is rekening mee gehouden, Maar de Malossi-rijders krijgen de raad elk station mee te pikken, want er zitten lange stukken bij zonder station. Vóór deze stukken, hebben we een uitroepteken gezet bij het laatste station. Kun je niet missen !

Link naar reactie

Ja,toen wij vertrokken,stak iemand dat omhoog...

Kweet niet wie *bloos*

In ieder geval..twas SUPERLEUK!!

Eerste keer dat ik zoiets deed,en ik heb het me niet beklaagd!!

Dank u wel aan degene die voorop reden,twas prima:)

Dank u ook voor de babbels..nu kan ik tenminste op sommige namen een gezicht plakken (Tigrotto,Gette,B-MAN,Vespaboy007,BOB,Fooraap en foorteefje,...)

Was echt leuk..amusement nog met de BBQ,en zeker tot de volgende keer!!

Cult

Link naar reactie
Even een vraagje,

heeft er iemand op de parking van de happening misschien een rubberen tapje voor de voetsteun van een valbaar (px) gevonden?

Denk het daar verloren te zijn.

yes, Fooraapje heeft dat gevonden. geen idee wat hij ermee gedaan heeft

Link naar reactie

volle gas, efkes mee in de koers, goe geschoofd,... het was wederom heel goe!

@n!ce we hebben een 25tal minuten film, misschien kunde daar weer eens iets leuk van maken?

DSC07314.jpg

DSC07312.jpg

DSC07313.jpg

DSC07315.jpg

DSC07323.jpg

DSC07322.jpg

DSC07324.jpg

Link naar reactie

Fajes

mooie foto's...

Kheb u ni gezien gisteren,dacht al dagge nog in die remark lag van de avond ervoor!!

Trouwens,beter laat dan nooit..happy B-day ;)

Was idd leuke rit...

Volgende keer ZEKER terug

Link naar reactie

Het was weer een fijne rit gisteren. Combinatie van diverse fietsroutes o.a. de aardbeienroute. Het grootste deel van de rit heb ik alleen gereden en dat was best aangenaam. Het viel me wel op dit jaar dat de aanwezigheid van Gent heel poverkes was en dat zijn we uiteraard niet gewend...

De BBQ was wel weer heel verzorgd en dan nog wel door een Belgisch kampioen gedaan.

Weer een héél goede organisatie van het bestuur van VCA, waarvoor dank.

Tot de volgende.

Ciao

Link naar reactie
Het viel me wel op dit jaar dat de aanwezigheid van Gent heel poverkes was en dat zijn we uiteraard niet gewend...

Ja, met pijn in 't hart de eerste puzzelrit die ik gemist heb... volgend jaar zeker terug!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...