Ga naar inhoud
Vespaforum.be

omringd door onwetendheid


15 en onwetend

Aanbevolen berichten

Aangezien dit een vespaforum is, denk ik dat dit de beste plaats is om een aantal vragen te stellen ivm vespa's

Ik zou graag een vespa van 50cc aanschaffen, maar ik weet niks, maar dan ook niks van techniek en technische aspecten van wat dan ook, dus ook van vespa's.

Vraag 2: ik zou hem graag 2e hands kopen, geld voor een nieuwe heb ik niet, misschien kent hier iemand nog iemand in de Regio West-vlaanderen, die een vespa van 50cc te koop heeft en die (bijna)rijklaar is.

waarvoor dank

Link naar reactie

Wil je een oldtimer of eerder een nieuwe?

Want zonder kennis beginnen aan een oldtimer is niet alles, dat kan ik je verzekeren!

Denk goed na, elk probleem kan natuurlijk opgelost worden maar je moet het kunnen of een handige papa of garage in de buurt hebben ;-)

Groetjes

Link naar reactie

In West-vlaanderen, Leffinge(5km van Oostende) om precies te zijn. Ik heb wel een handige oom die me zou kunnen helpen.

Wat is het verschil tussen een old-timer of een eerder nieuwe, wat hebben ze beiden als voordelen?

Hoeveel zou ik best uitgeven aan een occasie Vespa?

alleszins bedankt voor de gegeven raad tot nog toe

Link naar reactie

ge geeft uit wa ge zelf wil he...

Als gij 6000 Euro wilt geven...who cares?

It's your dollar

succes met de zoektocht en laat ons hier iets weten

Link naar reactie
In West-vlaanderen, Leffinge(5km van Oostende) om precies te zijn. Ik heb wel een handige oom die me zou kunnen helpen.

Wat is het verschil tussen een old-timer of een eerder nieuwe, wat hebben ze beiden als voordelen?

Hoeveel zou ik best uitgeven aan een occasie Vespa?

alleszins bedankt voor de gegeven raad tot nog toe

Voor ne 50cc betaalt ge sowieso wat minder als voor een 125cc of meer.. das in uw voordeel.

Als ge naar de modellen van voor 1978 gaat: de echte classics. Die gaat ge sowieso relatief veel betalen.

Dus ik zou eens rondkijken naar ene px of ne pk... En des te ouder die is, des te meer ik zou aanraden om daarvan dan de motor te laten reviseren.. dus das weer een extra kost.

Wilt ge ook graag dat de carroserie volledig picobello is? of mag dat een beetje lakschade hebben?

Ik denk als ge ene vind die motorisch in orde is en redelijk goed qua lak, dat 1000 euro een heel goede prijs is.

groetjes

yves

Link naar reactie

de prijs van een 50cc is in deze periode van het jaar nog redelijk. als je een klassieker zou aanschaffen dan kan je hem best nu kopen want in de zomer stijgen de prijzen altijd.

ikzelf rij met een pk50xl en kende er in het begin oek ni veel van. nu is het al beter maar nog ni optimaal. als je vrienden of kennisen hebt met een vesp is het altijd handig om iets te leren moest er iets stuk zijn.

ik raad het je aan om een oudje te kopen gene plastieken bak.

greets lars

Link naar reactie
@yves px: ik denk ni dat iemand van 15 met ne px mag rijden...

En waarom zou da nie mogen? 50cc is toch 50 cc.. of vergis ik me?

Of hebt ge geen px'en van 50 cc?

Grtzz

inderdaad ge vergist u.

Link naar reactie

ne px50 bestaat volgens mij ni zenne mannekes... px80 wel, mmaar dat is ook met een groter rijbewijs. pk50 bestaat wel, zelfs in verschillende uitvoeringen (s, xl, xl2,...).

Link naar reactie

nu weten we nog altijd niet of deze brave jongen het over een klassieke vespa (handgeschakelde versnellingen) heeft of een modernere automaat scooter.Misschien moet hij eerst maar eens laten weten naar welk model zijn intresse uitgaat

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...