Ga naar inhoud
Vespaforum.be

omringd door onwetendheid


15 en onwetend

Aanbevolen berichten

ziet er voor mij goed uit enkel een bemerking als ik dit soort advertentie's onder ogen krijg heb ik 1 vraag ze tonen dus enkel 1 kant van de vespa op 4 foto's waarom geen van de andere kant?voor de rest als de motor en de rest ok zijn is dit te doen

grtz sidvespa

Link naar reactie

Ik ben deze vespa effectief wel gaan bekijken, daar ik ook in leffinge woon, net als de verkoper. En je hebt gelijk, er is wat lakschade aan de zijkant van de brommer, daarom denk ik dat er bewust 4 keer dezelfde kant op staat.

Maar voor 19 jaar oud te zijn vind ik het best wel meevallen hoor, zeker voor mij, ik ben ook niet van zinnens om spectaculair lange afstanden te rijden, dus ik denk dat dit machientje geschikt is

grts, Bram Verdonck

Link naar reactie
Ik dacht van '84 binnen vijf jaar is ie dus antiek zeker? :P

Aan het stuur te zien is dit een pk50xl van de tweede reeks (compleet ander stuur, zadel, neus, achterkant is rechter, etc...), lijkt me straf als die van '84 is. Kan volgens mij pas vanaf 1990 zijn en zelfs later, want daarvoor had je enkel de PK50Xl eerste reeks en daarvoor de PK50S.

http://www.smallframes.com/

Dus zeker nog geen oldtimer hoor.

Link naar reactie

Ziezo, mijn eerste rijervaring op een gelegitimeerd voertuig zit er op en het was geweldig en best beangstigend ook, bijna een paaltje geramd en de grond van dichtbij gezien, maar nog net op tijd mijn voet kunnen zetten.

Heeft iemand hier tips om beter te leren rijden met een vespa mét vitessen.

PS: is het normaal dat ik echt vet in mijn broek scheet??

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...