Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

daarstraks op de E17 (of nog net niet E17) afrit Zwijndrecht nen blauwe lambretta die er tegen schone snelheid aan het bollen was. Was met de moto, hem nog een voetje gegeven

wa bedoelde voeruitgeduuwd of sjot onder zijn gat :)))

Link naar reactie

Ik ben een heer in het verkeer sindo! Ik zou zoiets niet doen, tenzij ze eerst bij mij proberen ... :-)

dus voetje geven = groeten

enneuh, die ging al goe genoeg vooruit, die had zeker geen duwke nodig. Das toch een groot verschil altijd zenne, ne lammy gaat toch een stuk beter vooruit dan ne vespa...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Van de week aan Berchem Statie me zwarte PX met iemand met een rood vestje op

Zie er dagelijks tientallen , maar deze sprong er echt uit door da rood vestje ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Al paar keer nen blauwe oldi met vfl sticker op het beenschild voor mijn deur in Roeselare, iemand van hier?? Knap Vespa'tje! Voor de rest superkalm op de baan wat Vespa's betreft... Nogthans al heel wat mooie "winterdagen" gehad!!!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

... Ne blauwe Vespa (Primavera?) met veel stickers op 't beenschild die op een rond punt in Kessel-lo het nodig vond om met veel gebaar in 't midden te stoppen en zijne voorrang af te geven aan een bende koekblikkers. Gijse achterlijke debiel! Ga op een ander uw leven riskeren he!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...