Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Wees gerust: in motard-wereld is er écht niemand zenuwachtig vanwege je statement. . een scooterke blijft een scooterke hé

Waarom krijg ik dan constant groeten van motards? Misschien steekt er mijne kop voor iets tussen, of zou een blikken vespa dan toch anders worden beoordeeld? :))))

@OPPERGOD: misschien ligt het aan je rijstijl. Een ervaren motard ziet meteen wanneer er iemand "onwennig" op zijn brommerken zit.

Groetjes en niet opgeven met groeten (eens krijg je een hand,een arm of een been terug), nero.

Link naar reactie

Misschien omdat je nog niet veel rijervaring hebt?

Heb ook de term "misschien" gebruikt = een mogelijke veronderstelling.

Wat ik eigenlijk wel grappig vind is dat iemand elke motard die hij tegenkomt groet in de hoop een groet terug te krijgen.

Eigenlijk groet ik nooit naar motards, alleen als zij groeten. Dan groet ik wel terug (als ik niet te laat ben, tenminste).

En neem mijn ludiek bedoelde opmerking vooral niet te serieus op.:))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@ Nero, klopt dat ik misschien nog niet de ervaring heb van sommmigen op dit forum. Of ik daarom onwennig zit, dat nu ook weer niet. Rij sinds september elke dag naar het werk (60 km).

Ik groet ook elke keer een motard, het is toch leuk als je ook een knik terug krijgt. Soms krijg je één, maar meestal negeren ze je gewoon. Nu ja, lijkt mij nochtans een kleine moeite te groeten. Als ze langs de kant staan / liggen zullen ze wel blij zijn dat je stopt.

Link naar reactie

Wat een gedoe...je groet toch gewoon wie je wil, als dat nu een voetganger, een motard of een fietser, een knappe griet of iemand op een skateboard is, maakt toch geen bal uit...en wie niet wil teruggroeten doet dat niet...so what

Link naar reactie

Groet, als ik op de Kawa of HD rijd wel eens naar een Vespa hier in NL,Kijken de rijder's op de Scootertjes raar van op...

Zo van wat doet die "Rare grote gozer", nu!!!

Groet en Zwaai,AJ

Link naar reactie

Phille, da kan wel eens KRIS013 geweest zijn met zijn Special (blauw-grijs), die moest nog wa zaken op punt stellen om morgen mee naar NY receptie van LCB te rijden ;-)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...