Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Zolang die ballen er niet afvriezen is't goed hé. Ik kom dezer dagen bijna geen enkele motard tegen (zelfs geen zware racers of touringbakken). It's a lonely road to work every day on my scooter...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik moet zeggen respect voor iedereen die nu op de Vespa rijdt!

Ben zelf deze week maar met de bus maar naar het werk gegaan met dit weer durf ik het niet aan. Voor de rest maakt het me niet uit, weer of geen weer ik rij er overal mee naar toe, behalve met sneeuw.

Link naar reactie

Watje!!! Het sneeuwt toch niet, hij ligt er enkel... (enja ik ben zelf een megagrote wattenverpakking, maar heb dan ook wel de luxe om over een wagen te beschikken. En ik heb compassie met men wespje, met al dat zout op de baan)

Link naar reactie

@ Rije :... ... Van zo'n uitspraken wordt ik nu echt sprakeloos... .(hehe)

En opt werk kunnen die vrouwen ook al nie verdragen dat wij continu op elkaars dak zitten .

Link naar reactie

Normaal rijd ik ook altijd met mene scooter naart werk , maar met dit weer zijn toch ook maar een tramkaartje gaan halen. Tis maar als ge onderuit gaat ,die schade aan mene vespa hé, dat gebroken been geneest wel .

Link naar reactie

Och laat mij toch zagen en afzeiken. Ik ben in de leer gegaan bij den Erik! En rijen doe ik wel met Rije. Nah!!

En ge moet zelf nie afgeven eh Erik: ge rijdt enkel met de scooter omdat je echt geen andere optie hebt, zoals je zelf zegt. Ik heb die (gelukkig) wel, dus neem ik smorgends lekker een warme wagen. Maar men hartje bloedt, dat ik men wespje al zolang heb moeten laten staan. Ik doe nu nog enkel een start-stop in de garage, om de lekkere geur van 2-takt op te snuiven...

Link naar reactie

Als openbaar vervoer geen optie is en de vrouw lekker warm met de wagen naar het werk rijdt zit er maar één optie op en dat is VESPA ;-))

De ijskoude temperaturen zijn niet zo erg, enkel je rijstijl wat aanpassen en hopen op niet teveel ijsplekken en dan lukt dit wel... maar inderdaad moet ge hier wat zever verkopen want veel vespa's kom je niet tegen dezen tijde...

Link naar reactie

Lol Paperino

Bij mij is het andersom: De vrouw rijdt naar het werk met de vespa en ik pak wel de wagen...das pas emancipatie!!! En ik laat het gewoon, het Rije (met de vespa), want diegene die ontkent dat zout dodelijk is voor een herspoten vespa, is a fool!

Link naar reactie
En ge moet zelf nie afgeven eh Erik: ge rijdt enkel met de scooter omdat je echt geen andere optie hebt, zoals je zelf zegt.

Correctie: ik heb wel een andere optie, maar ik kies er bewust voor om geen auto meer aan te schaffen.

Ik heb 6 jaar geleden de bewuste keuze gemaakt om mijn auto te verkopen want ik had geen zin meer in de eindeloze files en parkeerproblemen.

Link naar reactie

Zout is inderdaad dodelijk voor een scooter! Om die reden moet ik nu mijn lambretta herspuiten omdat ik daar vorig jaar heel de winter mee heb gereden. De kader is onderaan compleet verroest!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...