Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Wel, ik rij nog steeds, elke dag, goed ingepakt. Deels ring antwerpen.

sjapoo !

Respect!

De mijne staat al een dikke week op stal jammer genoeg...door de koude heb ik nog een weekje verlof gekregen (bouw)en dus had ik em niet echt nodig gehad en dan vermijd ik liever het ijsgebeuren...hoewel het al een aantal keren gekriebeld heeft :) de koude is niet echt het probleem daar heb ik degelijke kledij voor...mischien beetje gebrek aan ervaring in de sneeuw :)...heb de vesp slechts een kleine 2 maand in bezit en het is mischien maar een scooter maar enige skills in de sneeuw is toch een vereiste in dit weer.

Link naar reactie

@ Rije: ik schaam me zeker niet voor kerken en hun boeiende cultuur en historie, zolang je maar niet over geloof begint, want das iets helemaal anders.

@ Cult: k ne loser ben je wel (wie heeft je dat trouwens eindelijk bijgebracht???). Maar ik zal u helpen met de put: Ik gooi u een goei sterke koord toe: tis te hopen dat de put dan niet te diep is, zoda ge de koord zelf terug naar boven kunt gooien en ergens aan vastmaken om u op te trekken (of op te hangen). Voor de rest dikke vrienden ze ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...