Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Ik nie, dus den eerste dien hier een foto van mij plaatst, heeft een klacht van de privacycommissie aan zen been!!!

gezien in de wei zonder helm, bluevespa ;-))

bluevespa.jpg

Link naar reactie

Het waren wel schoon fotokes, zenne ;-)

Ik geloof dat die jongedame in kwestie niet echt content was tijdens de classicscooter rit dat jaar, er zijn geloof ik wel een paar (enkel positieve) opmerkingen over geuit, dacht ik, behalve door de Schelm die vond dat dergelijke 'ondeugende' fotokes niet op een forum thuishoren, begrijpe wie begrijpe kan ???

@Kennyscooty: niet opnieuw, he ;-)

Soit, terug on-topic...

Ik zie regelmatig een Cameo PX (ni de Q) rijden op de Antwerpesesteenweg - Kapelsesteenweg, zo rond 16.45, en een zwarte GTS in de Nieuwdreef in Merksem, ietsjes later... Da's misschien diezelfde van aan't dokske ettelijke berichten terug. Hij houdt inderdaad geen rekening met voorrang van rechts ;-(

Soms ook een donkergrijze PX (zo een nieuwer model met Schijfrem) ergens op de Bredabaan, en een aantal meiden hebben van die LX 50cc brommerkes en staan daarmee regelmatig aan het benzinestation over het Sint Michielscollege...

Voor de rest, zie ik eigenlijk meer Moto's rondrijden dan Vespa's

Link naar reactie

De gordel gaat dan wel in 2 richtingen he, ik heb hem uit de andere richting de laatste tijd vaker zien overkomen, ma soit...ik rij in ieder geval zonder gordel!

En BTW, de 'dame' in kwestie had graag genoeg de aandacht hoor ;)

Link naar reactie
Laat ons stellen dat hij in die wei gereden heeft maar niet (alleen) op zijn vespa, en wij mochten dmv beeldmateriaal meegenieten...

Groetjes, nero.

sorry voor de off-topic maar euh ... in een wei !!! - dan siert het bluevespa wel dat hij hier als dé trendsetter uitkomt - namelijk die van eerste off-road organisator avant-la-lettre - viva bluevespa

;-)

grts frutsab

Link naar reactie

gisteren avond: prachtige weerspiegeling in de etalage/showroom ter hoogte van Corbeels, Vaartkom Leuven - een ongelooflijke knappe LI Special met dito rijder ;-))))

Link naar reactie

eigenlijk, das waar ;-(

maar die Lammy trilt (voorlopig) dan ook zo hard dat ik bang ben dat ze niet meer naar mij gaat omkijken ;-)

Link naar reactie

Aha, dus daarom rijd je dus zelf zo graag op die Lambretta, stiekem genieten van de trillingen aan uw poepke hé! LOL

Dat trillen zal altijd blijven ('t is nu eenmaal een lambretta). Dus ofwel koop je haar een goede vibrator (als alternatief voor de lambretta) ofwel neem je het risico dat ze altijd geil thuiskomt na een ritje op haar lambretta (wat natuurlijk ook in je voordeel kan werken hé). ;-)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...