Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Ah voila zie Erik, we komen terug overeen ;) En als ik dan een alternatief heb voor de scoot, zou ik toch zot zijn die te verneuken, niet? En nee ik ben begot nie bang van een beetje kou. Kheb genoeg aangepaste kledij, en kben van mezelf al heet genoeg!

Link naar reactie

Mja daar is dan toch maar 1 schuldige voor ze, en JA ik kijk volledig JOU richting uit!! Maar kom, laten we daar nu geen tissue van maken, en het topic hier niet verneuken.

Toevallig nog iemand een 'echte' vespa zien rijden vandaag?

Link naar reactie
En ge moet zelf nie afgeven eh Erik: ge rijdt enkel met de scooter omdat je echt geen andere optie hebt, zoals je zelf zegt.

Correctie: ik heb wel een andere optie, maar ik kies er bewust voor om geen auto meer aan te schaffen.

Ik heb 6 jaar geleden de bewuste keuze gemaakt om mijn auto te verkopen want ik had geen zin meer in de eindeloze files en parkeerproblemen.

Ik rijd enkel 's avonds en 's nachts rond me den otto :) Voor in de ndag en dan zeker voor naar't stad te rijden de vespa :) Op 13 min ben ik in hartje centrum met de vespa :) Met de auto minstens het dubbele en dit in volle spits :D

Link naar reactie

@ Erix: okay, je hebt je punt gemaakt. Maar voor mij geldt dat dus niet: ik sta met de auto nooit in de file (als ik naar het werk rij), en heb een parking aan het werk, waar ik liever met de auto sta, dan met de scooter: want die worden er af en toe wel eens gestolen...en voor de rest neem ik ook elke kans om met de scoot te rijden, the more the better!

Link naar reactie

@ Rije: kbedoelde wel iets anders dan die fake vespa ze (die inderdaad wel betrouwbaar is, maar geen meter vooruit gaat). Maar daar is je hollands groot bakkes nog niet groot genoeg voor om dat te durven toegeven op het forum he...(tis trouwens panNE)

Link naar reactie

Zeg bijgoochem hou jij je grote smoelwerk eens met die veneukeratieve kop van je! Je trekt in ieder geval geen volle zalen met die infantiele opmerkingen van je! Ga een pikketanesie halen, misschien wordt je daar wat rustiger van! Loser

Link naar reactie

Zeg bijgoochem hou jij je grote smoelwerk eens met die veneukeratieve kop van je! Je trekt in ieder geval geen volle zalen met die infantiele opmerkingen van je! Ga een pikketanesie halen, misschien wordt je daar wat rustiger van! Loser

Link naar reactie

On-topic: ik kom sinds deze week elke morgen terug het tienermeisje tegen op haar zwarte Vespa 50S, RESPECT. Haar vriendin op de witte Vespa 50S zie ik niet meer met dit weer (zal een geval zoals Blue'ke zijn).

Link naar reactie

even offtopic

Blue,hebde gij nu een lief ofwa??

Damned;dan is er nog hoop voor deze andere opvoeder :)))

Thx man!!Ik zie het leven nu terug rooskleuriger

Link naar reactie
even offtopic

Blue,hebde gij nu een lief ofwa??

Damned;dan is er nog hoop voor deze andere opvoeder :)))

Thx man!!Ik zie het leven nu terug rooskleuriger

hahahaha!!! wat een uitspraken op een vespaforum!!!

loser.jpg

hihi!

en ja ik rijd ook met de scoot naar 't werk... morgen om 5h30 zal het ook weer leuk zijn!

Link naar reactie

Deze morgen, een zwarte PX me een vlaggesken aan op de Jan van Rijswijcklaan richting 't Zuid (allé eigenlijk al op't Zuid, aan de expo, ma richting VIIe Olympiadelaan).

Zag er goed ingepakt uit, ma toch was ik blij dat ik ook de keus heb om een wagen te gebruike alst nodig is :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...