Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Twee gastjes op een Monkey. Die hé Brüno (naar de film) naar me riepen terwijl ik hen voorbij reed. Persoonlijk kon ik er nog zeer goed mee lachen. Dus ik stop even verder en doe zo een gebaar van “wat d’ist”. Die Monkey maakt onmiddellijk een bocht van 180° waarbij de passagier heel de tijd blijft nakijken. Die jeugd toch ……..

Link naar reactie
Deze middag op het kruispunt van het Gaverland en de Smissenhoek in Erwetegem: Nero en twee companen. op weg naar de Gentse feestenrit zeker ?

Eindelijk, na al die jaren eens gespot worden. Dat ne mens dat nog mag meemaken...:)))

ps: die 2 ander waren geen companen maar janetten.

ps2: idd op weg naar de Gentsefeestenrit en 't was de moeite.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Blauw of blauwgrijze Vespa, ouder type denk VNB met helm in dezelfde kleur.

Net voor de tunnel in Kapellen.

Mvg Tijs

Link naar reactie

"Geeuw geeuw Geeuw": diene string is btw "for my eyes only"!! :-))

Hoe da ze u toch altijd herkennen hé Nero, miss is t omda je vanachter bengelt, zo hebben ze meer tijd om u te herkennen!! :-))

Link naar reactie
"Geeuw geeuw Geeuw": diene string is btw "for my eyes only"!! :-))

Hoe da ze u toch altijd herkennen hé Nero, miss is t omda je vanachter bengelt, zo hebben ze meer tijd om u te herkennen!! :-))

Maar ik had (gelukkig) geen remorque nodig om in Oostenrijk te geraken... :))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

maandag 20juli. Ritje gemaakt naar de Abdij van Val-Dieu 130km, geen enkele andere Vesparijder tegengekomen.

Dinsdag 21juli. Ritje naar het WK waterskieen in Genk. Omgeving Kortessem 2 zwarte GTS'n gezien. Omgeving Tongeren weer 2 GTS'n. Op het jaagpad in Genk, +/-300m van mij af. Dacht ik een grijze oldie te hebben gezien.

's Avonds in Martenslinde op de steenweg, zwarte px met rieten koffer achterop, spiegeltje op de kuip en racepijpje. Mooie machientje.

Link naar reactie

Op een paar dagen tijd in Parijs, een paar hondertal Vespa's gezien...Hélaas niet veel moois gezien, een rat-Vespa liefhebber zal daar wel een ander idee over hebben. Bitter weinig oldies, eigenlijk heb ik er maar een paar gespot. Wel is dat "dink" met twee voorwielen alleszins een hit, amai nog niet. Hopelijk waait dat niet over, ik vind er maar niets aan.

Marre ieder zijn goesting. Heb heel wat foto's getrokken, maar niet echt de moeite om te posten.

Gtz allemaal

Link naar reactie

Grijze oldie met gele sticker nummer 92(of 96, twijfel..) ratlook aan café den barreel in Kapellen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...