Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

@ TKO

Als ik geen respect zou hebben waarom doe ik dan moeite om hen te laten inzien dat beschermende kledij je leven en teer velletje kan redden. Je redenering klopt niet hé...

En als er hier nog veel geluld gaat worden dan vrees ik dat het terug tijd is om den Dzoef van de week in te voeren (en neem dat nu ook niet letterlijk op hé want ik ben eigenlijk een pacifist)

Link naar reactie

Als notoir viswijf van het forum kan den Erix het toch niet laten is over wijven bezig te zijn eh.

BTW den Erik heeft ook maar al vallende geleerd hoor: Ik heb nog zon mooi filmpje voor ogen van een afdaling in Italie, in korte broek en T-shirt ;)

Link naar reactie

@ Bluevespa

ik heb inderdaad moeten leren met vallen en opstaan en dat filmke van die col in Italië is zo'n voorbeeld van hoe het niet moet.

Maar blijkbaar heb ik toch geen respect en wens ik iedereen het slechtste toe. Terwijl ik juist tracht te helpen en duidelijk te maken dat het serieus fout kan aflopen, maar dat zien sommigen niet in...

Link naar reactie

@ TKO

Leer toch eens tussen de regels te lezen en neem niet alles zo letterlijk op! Jij neemt zo'n uitdrukking direct op als een belediging terwijl ik dat eerder als grap bedoel. Er zijn hier een hele hoop 'anciens' die elkaar aanspreken met de term scooterjanet omdat er ooit eens gezegd is dat PX en Rally rijders janetten zijn, zelfde met de term plastic...

Ik zal trouwens de eerste zijn om te helpen als er iets gebeurd (ongeval, panne, etc...) op een rondrit en dat kunnen heel veel mensen beamen hier op het forum (die geregeld een rit meedoen natuurlijk) en ik zal dus niet lachen maar eerder begaan zijn met zo'n persoon. Wat je zegt hier op een forum is niet perse wat je doet in realiteit hé! Ach tja, er zitten hier een aantal mensen op het forum die alles veel te aux serieux nemen.

Je kent me absoluut niet dus spreek ook niet in mijn naam en doe geen veronderstellingen in mijn naam. Ik denk dat ik meer respect heb voor eender wat dan de gemiddelde mens... Met dank!

Over uitmaken/schelden gesproken, ik gebruik een paar al dan niet krachtige termen, die trouwens helemaal niet bedoeld zijn als scheldpartij, en als jij daardoor je aangesproken voelt zegt dat iets over jezelf hé. ;-)

En voor de rest no hard feelings!

Vraag maar na bij VCA of VCG leden en die zullen allemaal zeggen dat ik geen bal respect heb voor niemand, NOT.

Link naar reactie

@erix - ik had dat ook gelezen van die wijven en da wuiven

'k durfde alleen niks te zeggen uit schrik dat ge me weer voor jeannet ging uitmaken - of erger - dat ge zou voorbij rijden wanneer mijnen bebbel tegen de tarmak plakte

;-)

grts frutsab

Link naar reactie

Weet je EriX, ik ken je inderdaad niet en dus ontging de sarcastische ondertoon me een beetje (veel). 't Is ook nogal warm om hard na te denken. Toch ben ik blij te horen dat de échte EriX veel sympathieker is. ;-)

Allez, nu meen ik het echt: I rest my case en nog m'n excuses voor het off-topic gaan en voorbarige conclusies te trekken.

Alsook no hard feelings van mijn kant.

Link naar reactie

Frutsab, ge moet toch gene schrik hebben van zo ne toffe pé als den Erix

ik begin zijn humor meer en meer te pruimen, hoog entertainment gehalte

Link naar reactie

voila, allemaal terug vriendjes en de volgende keer zal ik wijven naar u als ik u tegenkom (of was het nu wuiven). ;-)

Er zou een icoontje moeten zijn om aan te duiden wanneer iets ironisch of sarcastisch bedoeld is, dan krijg je zulke verkeerde interpretaties niet meer (bij sms'en is dat soms nog veel erger)

Link naar reactie

@cult - inderdaad maar we mogen toch eens lachen - ik zal als tegenprestatie eens met noeggie afspreken

kwestie dat we elkaar dan tegenkomen zodat we meteen 2 extra berichtjes aan uw forum kunnen toevoegen ;-)))

grts frutsab

Link naar reactie

Awel, ik ben hier op mijn werk net twee jonge meiden tegengekomen die naar de bibliotheek kwamen. De één op een zwarte Vespa S50 en de andere op ne witte S50, alletwee met bijpassende Momo helm. Beiden in een licht en luchtig zomers bloemenjurkje. En tegen die jonge deernes ga ik ni zagen dat ze een motorpak moeten aandoen want het (mijn) oog wil af en toe ook wat en zeker als ze diepere decoltés hebben. ;-)

Ik zie die hier wel meer verschijnen op hun S50. En neen, geen foto's die houd ik voor mezelf. :-)

Link naar reactie

euhhh, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Ik ben toch nog nooit veroordeelt voor zedenfeiten dus dan zal dat wel mogen zeker? Maar we wijken weer af hé. ;-)

Link naar reactie

Echt waar,vandaag ne gast gezien met een marcelleke,ne short en zijn sandalen op een Harley.Verder nog een grijze px,ne groene px,drie GT's,ne primavera en de lx'kes ben ik opgehouden met tellen.

Nog is trop c'est trop en te veel is te veel!

@Erix:zaag zo ni !!!!!!!!

Link naar reactie

@ David: toch nie den dienen met zijnen chromeeên curryhelm? Die rijdt hier alle dagen rond (als't goe weer is. ;))

@Erix: ik weet niet op welke etage ge zit, maar in uw geval hopelijk het kelderverdiep (daar is het frisser) :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...