Ga naar inhoud
Vespaforum.be

3rd Cobblestone Run - 2-3-4 Mei 2008 - Willems (N-Fr).


Mod66

Aanbevolen berichten

het is te hopen dat ze deze keer hun muziek-installatie testen op voorhand ;-)

Voor diegenen die nooit op een 'alternatieve' run komen. (= niet van de officiële clubs) is dit een hele goede test-case. Niet te ver, leuke club, race-circuit, redelijk sanitair,...

Link naar reactie

Grrrrrrrrr, moet werken dat weekend maar ga toch proberen af te komen, al is het maar om zaterdag op het circuit te kunnen vlammen... Beware Tom en Mike! Deze keer kom ik zonder zijkappen, dus ik kan al wat meer risico's nemen. LOL ;-)

Link naar reactie
Grrrrrrrrr, moet werken dat weekend maar ga toch proberen af te komen, al is het maar om zaterdag op het circuit te kunnen vlammen... Beware Tom en Mike! Deze keer kom ik zonder zijkappen, dus ik kan al wat meer risico's nemen. LOL ;-)

@Erix: Risico of niet...you're way to slow!!!!! hèhèhè ;-))

Ik zal er zeker zijn!!!!!!!

Link naar reactie
Deze keer kom ik zonder zijkappen, dus ik kan al wat meer risico's nemen. LOL ;-)

Je bent goe bezig, je hebt dit weekend al één zijkas verloren, dus 't is maar een kwestie van op café gaan de vrijdag voor je de tweede ook kwijt bent... ;-)

Dit jaar word het jaar van de waarheid, Mike en John komen allebei met een competitieve scooter, dus dit jaar zal ik eindelijk 'echte' tegenstanders hebben... dat beloofd! Ik zie er nu al naar uit!

Link naar reactie

ik kom ook mijn toerke rijden

en ga dan wel uit de kant voor die (snelheids)maniakken ;)

ik probeer deze keer voor 2 volle dagen te gaan

en zal ondertussen wat oefenen in het whisky drinken,

want vorig jaar was dat geen al te groot succes, uhum

maar goed dat daar geen foto's van waren...

zo kan ik misschien de tweede dag 'bewust' meemaken

grtz

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik vertrek thuis, maar weet nog niet hoe laat, waarschijnlijk ergens in de vroege avond rond 17.00u-18.00u dat ik nog wa licht heb om mijn tentje op te zetten...

Ik ga proberen om tegen 17u bij u te zijn, dan kunnen we samen naar Lille racen, als opwarmerke voor wat gaat komen. ;-)

Link naar reactie

ik ben gejost! heb eindelijk een ticket voor dEUS kunnen bemachtigen, maar merkte pas nadien dat het op 3 mei is! damned, in het midden van da weekend... Zal dus met veel spijt moeten passen :(

Link naar reactie
ik ben gejost! heb eindelijk een ticket voor dEUS kunnen bemachtigen, maar merkte pas nadien dat het op 3 mei is! damned, in het midden van da weekend... Zal dus met veel spijt moeten passen :(

Volgend jaar dan misschien. Ge gaat wel wa missen zenne... ..

Link naar reactie

Ma Breezy toch. Je zal wat missen. Het is daar elk jaar beter en beter!! Schrik van de whisky? Wie gaat er nog allemaal van de kust? Rijden we allemaal samen de vrijdagavond? Zo rond 17h30-18h00 in Leffinge vertrekken?

Link naar reactie
De laatste daar is een rot ei...!

Helaas ziet het er voorlopig naar uit dat ik dat zal zijn, tenzij ik Erix op de aardewegel tot aan de ingang nog kan losrijden...

Bij deze ben je dus een rot ei. LOL :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...