Ga naar inhoud
Vespaforum.be

3rd Cobblestone Run - 2-3-4 Mei 2008 - Willems (N-Fr).


Mod66

Aanbevolen berichten

Oh,en wie zou dat kunnen zijn?

Kweenie, maar ik doe daar nie aan mee, ik rij gewoon op mijn eigen tempo rond... en hoop dat al de rest aan een trager tempo rijd...

Link naar reactie
Kweenie, maar ik doe daar nie aan mee, ik rij gewoon op mijn eigen tempo rond... en hoop dat al de rest aan een trager tempo rijd...

En hij reed in zijn eigen tempo rond :)) En iedereen naar huis :))

Fruitjuice for ever :)) Weer ne kassei bij :)) Nog ne keer en tis 3 op een rij :))

ps: bon, op zijnen eigen run mag Fruitjuice géénen trofee winnen maar uiteraard wel de race "op zijn eigen tempo" rijden :))

BestracerCobblestone.jpg

Link naar reactie

héél sjiek!!!!

Link naar reactie

Inderdaad! En als je die ziet langs je scheuren dan is 't nog indrukwekkender. Respect! Ook voor Mister T en nog een paar...

Hier zag je het kaf van het koren gescheiden worden. Ik hoorde duidelijk bij het kaf ;-) Het was daarom niet minder plezant...

Pure adrenaline...

Link naar reactie
En hij reed in zijn eigen tempo rond :)) En iedereen naar huis :))

Fruitjuice for ever :)) Weer ne kassei bij :)) Nog ne keer en tis 3 op een rij :))

http://i136.photobucket.com/albums/q197 ... estone.jpg

Zaaalige foto, ik hooopte al dat die erop ging staan... je nieuwe camera werkt precies nie slecht é!

En wat dat naar huis rijden betreft, waarschijnlijk ben ik de enige die in't naar huis rijden niet voorbij Avelgem geraakt is! Klotescooters...

Deze week eens kijken wat er verkeerd gelopen is...

'Batman' trouwens nog eens bedankt om mij naar huis te brengen en mijn scooter nog te gaan ophalen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...