Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kompjoeter Spellekes


dave

Aanbevolen berichten

Tiens, ik speel wow. Guild wars is beter. Vepsas roel.

World of warcraft, en guild wars...Geeks...(ge moest is weten).

Ik heb ook een pc-spelletje: Samson en GEert, waar Geert Samson van zen lange wapperende manen verlost, en dit alles live op een Vespa S 49.9cc om juist te zijn...

Link naar reactie
Tiens, ik speel wow. Guild wars is beter. Vepsas roel.

Wie is Roel ?

HAHA

Je bent al ver achter als je niet weet wat hier bedoeld werd !

Maar soit.. Beste Laurens, neem zeker een kijkje op het 'thefox' forum!

(by the way: ik game ook! Heb onlangs RTCW gespeeld, oftewel: Return to castle wolfenstein. Gamen is echter een mannelijk trekje van me waar ik liever niet over uitwijd)

Link naar reactie
en met SInterklaas komt er nog ne Wii ! (en we hadden al gameboys en DS-sen)

Wij gamen dus af en toe ! (met of zonder roel, duh )

Ben gisteren gaan zoeken naar een Wii, moeilijk te vinden hier in de streek: gamemania, Carrefour, Fun : uitverkocht.

Ik dacht dat die schaarste gewoon een hype was, maar blijkbaar beginnen ze echt op te geraken. Vandaag eens kijken in in de Mediamarkt if Saturn. Daar lagen er vorige week nog een hoop.

Link naar reactie
ik moet mij blijkbaar ook eens dringend zo een machien kopen, om in te blijven.

Alhoewel, ik heb nog wel ergens nen ATARI 2600 liggen :D

Als dat er zo één is, in goeie werkende staat, doe je die nie weg?

IMG_8441.jpg

Link naar reactie

ik speel niet vaak maar over een periode van dertig jaar blijkt dat toch meer te zijn dan gedacht. ik heb de beste herinneringen aan:

Atari: eeltknobbels in het midden van uw hand vanwege die dunne joysticks

Nintendo 32: Mario Bros 3, Zelda, Prince of Persia

PS2: san andreas, vice city, bully (ben een grote rockstar games fan)

Lunapark: Aero Fighters

PC: SimCity en Civilisations (oude versies), recentelijk begonnen aan WoW onder invloed van mijn vriendin die zot staat van Guild Wars en mijn broer die een onnozel hoog level heeft op wow

XBox: meteen Linux op gezet en wordt gebruikt als media server, nooit op gespeeld

PS3: ik heb geen ps3 maar ben redelijk hard aan het uitkijken naar http://www.rockstargames.com/IV/ , zowat de enige reden om te beginnen denken aan de aanschaf van een ps3...

gtaiv_animated.gif

Link naar reactie

bwa, CoD4 is wel heel knap, maar qua gameplay een stapje onder CoD2 e CoD UO. Veel geschiet, weinig tactiek. Ook in de multiplayer kan je een Airstrike oproepen en dat is me wat te console-achtig. Nu maar hopen dat de geeks van deze wereld snel een paar goede mods maken, zodat het een topper wordt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...