Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kompjoeter Spellekes


dave

Aanbevolen berichten

WOW speel ik al een hele tijd. Voor de rest passeert er hier elke zoveel maanden een hype-spelleke voor de pc, zo heb ik net Crysis uitgespeeld en ben met Bioshock bezig.

Alles is begonnen bij die verdomde Atari2600. Heb er enkele jaren geleden op een rommelmarkt nog eentje gekocht, dus Speedracer, die kun je nog vlot 2e hands vinden voor enkele euro's.

en ben nu op zoek naar een Wii voor de kids (en de papa)

Link naar reactie

en ik heb nog een SEGA staan of liggen met vele spellen...

ook uren met gespeeld in den tijd.

Denk van 85 of 86...

En alles werkt nog!

Link naar reactie

Allemaal op het forum én gamen...komen jullie nog buiten??? Haha :D

Ik vrees dat die spellekes ni echt aan mij zijn besteed...vroeger wel ne schneider PC en ne sega 16 bit gehad. Paar jaar geleden ne PS2 gekocht maar die heeft meer stilgestaan dan wa anders!

Link naar reactie

Ghosts 'n Goblins op C64

1387.gif

Yie ar kungfu :)

yie_ar_kung_fu.gif

Ongelooflijk wat een gekloot met die data cassetjes wat dat was in die tijd, 20 min laden voor je kan spelen met wat geluk, uw kopke regelen van uw cassette spelerke.

Als ik nu 20 sec moet wachten vor een level change dan vloek ik al.

Link naar reactie

vroeger ook nog'n supernintendo gehad (donkey kong was gewéldig) en een playstation met onderandere crash bandicoot team racing (wat ook'n geniaal spel was/is) en ook nog een van de eerste game boys, zo'n grijs dik geval met super mario en tetris en zo

persoonlijk ben ik minder voor consoles, games op de PC doen het hem meer voor mij

een pc heb je vaak al, een console moet je dikwijls nog es extra kopen. En als je een console wil die recent is, is 200 à 400 euro niet abnormaal...

Link naar reactie

wat je zegt van de oude XBOX klopt, maar als je de nieuwe games ziet en er reviews over leest, dan ben ik toch eerder geneigd om dat nieuwe spel es te spelen, en dat gaat moeilijk met'n oude XBOX...

dat van het upgraden van pc is waar, maar een pc moet -naar mijn mening- toch na ongeveer 3 à 4jaar geupgrade worden (sowieso, al speel je geen games) als je niet enkel bezig bent met tekstverwerking en dergelijke. Dus in principe upgrade ik tóch, en dan vind'k een console overbodig:)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...