Ga naar inhoud
Vespaforum.be

M'n eerste GS gekocht!


TheFox

Aanbevolen berichten

Oke, geen '58 maar een '61. Oke, geen Italiaanse maar een Duitse Augsburg. Oke, geen VS4 maar een GS3. Oke, niet rijdend maar een bouwpakket!

Maar, ik ben zeer blij! In afwachting van m'n VS4, die voorlopig in Italië nog iemand zeer veel rijplezier bezorgd zonder te weten dat ie ooit naar België komt wonen, kan ik hier de komende jaren(!) m'n restauratie lusten al op botvieren en de nodige ervaring opdoen.

Vrijdag is de grote dag en ik ga hem ophalen in Duitsland in het leuke gezelschap en de ondersteuning van een gereputeerde Duitse Vespa-kenner. ;-) Uiteraard dit weekend een aantal foto's van 't bouwpakket. Jihaaaa!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Proficiat! De "gs-club" op het forum barst de laatste dagen uit zijn voegen.

Zelfkastijding zal je deel zijn, maar dat maakt het orgasme van de eerste rit alleen maar groter. Ja Josse, het lijkt erop dat tantrische sex (wathever that means) in de lift zit! Groetjes, nero.

(als hij nu niet uit zijn kot komt, dan weet ik het ook niet meer)

Link naar reactie
Oke, geen '58 maar een '61. Oke, geen Italiaanse maar een Duitse Augsburg. Oke, geen VS4 maar een GS3. Oke, niet rijdend maar een bouwpakket!

Toch gefeliciteerd :)

Ook ik ben benieuwd naar de foto's van alle losse onderdelen ;)

Link naar reactie

Doordat Hoffmann zijn Koningin heeft gebouwd (een Vespa met wat betere en extra stukken) heeft Piaggio in 1954 het contract opgezegd (want dat vonden ze maar niks) en zijn ze in zee gegaan met Messerschmitt. In 1958 is ook de samenwerking van Piaggio met Messerschmitt gestopt (of hebben ze die overgenomen (?)) en heeft Piaggio in Augsburg onder eigen naam nog tot 1962 of 1963 zelf Vespa's gebouwd. De GS3 van '61 die ik heb is er daar dus 1 van en is geen Messerschmitt.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Txs Paul, dat zal wel lukken, ik spreek een woordje of drie duits... ein bier bitte! :-D

@Vicious: neenee, in duitsland!

@Sid: ach, bij mij is het enkel goed gebruik van internet. Jij hebt ervaring. ;-)

@All: Txs guys and girls! Ik denk dat ik een time-share camionette ga doen met Schelmke! Hahaha!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

In Augsburg hebben ze inderdaad tot 63' vespas gemaakt ook nog vnb niet alleen gs staat er zo ééntje te koop op het gsf

Veel plezier ermee

Gr Jeroen

Link naar reactie

Hohohoho! It's a beautiful day!

Bouwpakket is in Grobbendonk aangekomen!!! Txs voor de bijstand vandaag Bartje en de GS-God voor de raad! Snel even door de de dozen gegaan en hij is bijzonder volledig! Alle belangrijke stukken zijn in goede, zelfs zeer goede, conditie aanwezig. En op het eerste zicht volledig. Chassis is in uitmuntende staat. Serienr en plaatje, motornr, alles klopt als een bus! De pre-vorige eigenaar wou pinkers in het beenschild plaatsen en heeft twee vierkante gaatjes gesneden, maar dat is mooi terug dicht te maken en ik weet ook welke gouden handen ik daar voor moet aanspreken. ;-)

Nu geen tijd, maar morgen sorteer ik alles uit en maak foto's.

Groeten uit Grobbendonk, tis hier 30 graden en volle zon! ;-)

Peter.

Link naar reactie
Hohohoho! It's a beautiful day! tis hier 30 graden en volle zon! ;-)

Peter.

Dit noemen ze nu een delirium tremens (lol). Van harte proficiat met je goede aankoop! Ben zeer benieuwd naar de foto's (en niet alleen van je gs). Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...