Ga naar inhoud
Vespaforum.be

M'n eerste GS gekocht!


TheFox

Aanbevolen berichten

Proficiat!

Voor de anderen die nog een VS2 zoeken en niet schrikken van 'm te gaan halen in Italiƫ: vond volgende advertentie (ad van 9oktober), nr staat erbij

VENDO GS VS2 150 DA RESTAURARE,SMONTATA,MANCA SACCA LATO BATTERIA E KM,I N DI TELAIO SI VEDONO POCHISSIMO.PER IL RESTO C'E' TUTTO;CERCHI,SELLA,CARBURATORE;MOTORE COMPLETO DI CUFFIA,SACCA LATO MOTORE SANISSIMA,FILTRO,SERBATOIO ACQUISTATO DA PASCOLI...VENDO A 1800 EURO PER INFO TEL 3356939316.VENDO CAUSA FINE COLLEZIONE VESPA, senza documenti, localita Mantova.

Link naar reactie

En nu door Babelfish in het Engels:

I SELL GS VS2 150 TO RESTORE, TAKEN APART, LACKS BAG SIDE BATTERY and KM, the N OF CHASSIS LOOK AT POCHISSIMO.PER There the REST E' TUTTO;CERCHI, SADDLEBACK, COMPLETE CARBURATORE;MOTORE OF CAP, BAG MOTOR SIDE HEALTHIEST, FILTER, TANK ACQUIRED FROM PASTURES...VENDO To 1800 EURO FOR INFO TEL 3356939316.VENDO CAUSE FINE COLLECTION VESPA, without documents, localita Mantova.

Tot zover men i-netengels...Best wel grappig.

Link naar reactie

Foxke, proficiat. Ik leef met je mee. Ik zoek ook iets, maar heb alvast een Lambretta gekocht om op te oefenen. Restaureren kan ik al een beetje van de Harley...Ben wel benieuwd naar jouw Vespa.

Chris

Link naar reactie

Hopelijk zir er nog een doos bij met de choke-mecaniek, voetrem, hendel benzinetank, achterlicht, contactslot en vooral de 2 gs-pinkers. Zeer mooie en goede koop!

Bedankt voor de foto's. Het is een hele eer om de gs-god te mogen aanschouwen met eigen ogen(lol). Groetjes, nero.

Link naar reactie

vespa Augsburg ... nen droom eigenlijk, maar wel eentje die ook bij mij in de garage staat. Op het eerste zicht een "gewone" gs, het zijn de details die hem zo zeldzaam en speciaal maken. koplamp, klaxon, achterlicht, kilometerteller, eventueel pinkers achteraan,...

ps: hoffman's licentie is afgenomen omdat hun motor beter en krachtiger was dan de originele van italiƫ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...