Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vervang tijdig uw banden!!!


EriX

Aanbevolen berichten

Hier het resultaat van een ietwat beginnende kalende achterband in combinatie met een nat wegdek, plots hard remmen en zo'n witte streep van het zebrapad dat net iets hoger ligt op de baan. U bent bij deze gewaarschuwd!

img8684ym4.jpg

img8685uk7.jpg

img8682oq5.jpg

img8683yk7.jpg

Link naar reactie
Bummer... sterkte met het verwerken van de deuk in je ego e.d.

Dat ego valt wel mee hoor. Is een beetje mijn eigen schuld hé, zeker als je weet dat ik dan nog een nieuwe band heb liggen (gekregen in Tholen).

Ben er met de schrik vanaf gekomen. Heb veel geluk gehad dat de auto's achter mij konden stoppen of ze waren nog over mij gereden. Ik was net op een heel druk punt voor een kruispunt. In het vervolg als het verkeerslicht op oranje springt en de baan ligt er zo nat bij dan rijd ik door i.p.v te remmen.

Link naar reactie
Int vervolg als het verkeerslicht op oranje springt en de baan ligt er zo nat bij dan rijd ik door

Is dat niet toegestaan, als je niet meer op een veilige manier kan stoppen?

Sterkte, en hopelijk is alles snel terug in orde.

Dat is zeker toegestaan maar ik dacht dat het nog wel zou lukken, maar toen begon ik ineens te slippen, tegensturen ging efkens maar dan toch ineens de grond op. Stom zicht als je zo rechtkomt en al die auto's staan voor uw neus te zien op uwe crash. Vespa van de grond gehaald en opzij gaan staan om even te bekomen. En zoals altijd in Antwerpen geen kat die uitstapt om te vragen of alles ok is hé.

Link naar reactie
En zoals altijd in Antwerpen geen kat die uitstapt om te vragen of alles ok is hé.

Dat is inderdaad iets enorm frustrerend. Helaas is dat niet alleen een Antwerps fenomeen...

Veel sterkte, en keep it save ;-)

Inderdaad !! Ben hier in Halle eens recht op mijn smoel gegaan met de fiets.

Het had gevrozen en langs het kanaal waar het asfalten fietspad wat afhelt kan het soms wel heel veraderlijk glad zijn (weet ik nu !).

Ik boef de grond op, de goot in en mijn fiets naar het midden van de straat. Wel...

welgeteld 8 auto's zijn mij voorbij getuft zonder ook maar even het raampje naar beneden te doen. Allen met open mond eens kijken of ze geen bloed zagen, want dat zou sensatie zijn natuurlijk. Allemaal mooi rond mijn fiets en weg. F*ckers !!

Ben er toen heel goed vanaf gekomen want ik had geen helm aan.

Veel sterkte Erix !!

Bart

Link naar reactie

Ik reed max 60km/u en remde met beiden tegelijk maar wel al pompend, dus niet ineens alles dichtgooien of je gaat zeker onderuit.

En ik droeg motovest en motohandschoenen, helaas geen motobroke vandaar de geschaafde knie. Al een geluk van die handschoenen want ben voluit op mijn buik met hande naar voor over de grond geschoven.

Link naar reactie
Ik reed max 60km/u en remde met beiden tegelijk maar wel al pompend, dus niet ineens alles dichtgooien of je gaat zeker onderuit.

En ik droeg motovest en motohandschoenen, helaas geen motobroke vandaar de geschaafde knie. Al een geluk van die handschoenen want ben voluit op mijn buik met hande naar voor over de grond geschoven.

Doet me denken aan dat filmke waar ik u in volle vaart in T-shirt, korte broek en open-face-helm van de ene of de andere italiaanse berg zie racen...mmm. Ik veronderstel dat je hem compleet binenbrengt bij Scootermarket ? Indien niet, en je hebt een tijdelijke garage met gereedschap nodig, mail je maar.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...