Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

@ TheFox: nope, zal woensdagmiddag is langs mennen 'dealer' rijden...heb er vorige week nog wel ergens op nen ebay-site gezien, maar ben al wel vergeten of het nu de .nl, .be, .com, .de of ikweetniewelkland was...

BTW storten mag altijd, het goede doel zal er dRankbaar gebruik van maken

Link naar reactie

@ fox:

tis eigenlijk voor mietjes om dat toe te geven, maar allé het moet maar, ja was beetje overwerkt en ben zaterdag met spoed binnengegaan.

Nu is alles weer min of meer onder controle. Moet het rustig aan doen van de dokter. Haha, eens goed mee gelachen. Dan moet ik hier de deur dichtdoen.

grts,

chris

Link naar reactie

@Krikke: macho's sterven vroeg en jong, realisten en mietjes lang en gelukkig!

So, let's go over the top! Misschien toch iets rustiger aan doen, of iets meer korte ontspanningsperiodes tussendoor... want het seizoen moet nog beginnen zekerst.

In elk geval succes!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
@ fox:

tis eigenlijk voor mietjes om dat toe te geven, maar allé het moet maar, ja was beetje overwerkt en ben zaterdag met spoed binnengegaan.

Nu is alles weer min of meer onder controle. Moet het rustig aan doen van de dokter. Haha, eens goed mee gelachen. Dan moet ik hier de deur dichtdoen.

grts,

chris

Het zijn degenen die het niet halen, die niet durven toegeven dat het niet goed gaat met hun.

Houd de moed erin en steek op tijd je neus buiten.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

Morregend!!

dacht zonet van de dag eens op een zeer ontspannende manier te starten en had me zo één van die alomgekende joga posities aangenomen. Je weet wel, ellebogen op de grond, handen bij elkaar, hoofd in je handen en dan benen in de lucht.

Ik had me daarvoor buiten gezet,beetje New age muziek door de boxen op het terras. ik was er volledig klaar voor.

hop, benen in de lucht, liep men neus toch niet onder water zeker!

dus, net zoals alle voorgaande dagen gewoon een jat koffe gepakt en eerts even het forum gecheckt en nu back to the job,

gegroet,

chris

Link naar reactie

Ha, weer teveel en te hard gewerkt de laatste dagen.

Probleem ? Das sterk overdreven. Hooguit iets dat af een toe zowat kietelt, een kleine goesting om eens te piepen of er nog wat te lachen valt ofwel of er ergens iets belangrijks over Vespa's is gezegd, meer is dat niet ...

Voornamelijk als het weer eens 'drasjt' buiten. Bestaan er ook (duik)bootvespa's ?

Link naar reactie

Allee, nog maar eens een nutteloze post, enkel voor de statistieken en om te laten weten dat ik er nog ben. 1u30 en alles is rustig. 5 gasten en The Sarge. Dus toch een beetje beweging in de wandelgangen. Ik neem aan dat er dus ook nog wat volk in de leeszaal zit, dus laat voorlopig het licht nog branden...

Ik heb m'n shot gehad dus kan er weer even tegen. Tot straks voor de ochtendploeg.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Iemand een idee hoe we het verlof gaan oplossen? Kwestie van geen dal in de statistieken te krijgen. Dit is nu eenmaal het beste en meestbezochte forum. En dat moeten we zo houden!

Ik ben in elk geval al een aanhangwagentje aan het bouwen zodat ik mijn laptop kan meenemen. Kijk, dás toewijding!

Nachtprobleem is opgelost, Maurice heeft een snurkende vrouw! :-D

Groeten,

Peter.

-boenk-

Link naar reactie
Ha kijk Bolderik is terug! We dachten al dat je weggespoeld was in NL en wilden morgen naar het strand gaan hier op de Noorderlaan om je voorbij te zien drijven op zee. ;-)

Strand, Noorderlaan??? zee??? Heb ik iets gemist ofzo? Loopt Antwerpen onder?

Link naar reactie

Allee, Blue, think! :-D Met zo veel regen en het smeltende poolwater door het broeikaseffect zal NL weggespoeld worden en wordt de Noorderlaan de zeedijk en het strand. kijk, nu heb ik mijn mond voorbijgepraat en zijn meteen alle appartementen aan de Noorderlaan in prijs verviervoudigd. Ik dacht dat het al zover was.

Het is Bolderik die niet te snappen is, blijkbaar. ;-)

Link naar reactie

Kijk, een flinke plens regen is niet erg. Mijn tuin heeft er in jaren niet zo mooi bij gestaan in juli. Ik heb veel bomen en struiken. Alles staat prachtig in de meest verschillende schakeringen groen. Het gras staat te lang, zoals ik het prachtig vind, en de appels en peren groeien of dat het een lieve lust is. Voor mijn huis heb ik drie linden staan die nu een jaar of tien oud zijn. Hun takken zijn gegroeid met wel een halve meter. Turbo time voor alles wat groeit en bloeit in bolderiks tuin. Maar ik ben het ZAT !!!!!! Over twee weken op vakantie in eigen land moet de zon schijnen. Het liefst zo hard dat ik mijn blote voeten verbrand aan mijn hete terras. En ik vijf liter water moet drinken om niet uit te drogen. Mijn geteerde schuurtje moet weer vol staan met blaren. Overdag geen hond op straat. Vette krekels in de struiken en sprinkhanen in het gras. Met de vespa naar de Schelde, dochter achterop en zo rood als een pier terug thuiskomen.

Laat de zomer komen en snel alstublieft, want dit is echt niets!

Link naar reactie

't Is hier rustig vannacht. Eenzaam. Een occasionele schuinparkeerder op weg naar huis... hij komt niet binnen, zal geen vespa hebben zeker... de neonreclame van het Modern Forum aan de overkant dat weerkaatst op het natte wegdek van de highway buiten... ik kan vanachter de balie hier niet eens de maan zien... of zou dat aan het wolkendek liggen... mmm I wonder... zelfs dat kan ik niet zien. Toch wat gasten die binnen en buiten lopen, waarvan ik vermoed dat er toch een paar anonieme leden tussenzitten. Misschien hebben ze geen tijd om een praatje te slaan... tja...

Wel nog een late klant die bij Scooterhelp binnenvalt nadat hij hier net een foldertje is komen halen, ik kan net de deur zien. Kortom, one of those nights...

See you in the morning!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

haha lol The fox haalt zijn schrijvers skils boven, alles begint hiet te lijken op een misdaad roman. De titel zie ik al voor me "MOORD OP HET VESPAFORUM" We wachten ondertussen op Decock met c o c k. Mischien kan Witse hem wel helpen want de vespa van het slachroffer is terug gevonden in een nat weiland, bedolven onder takken van bomen, die door de hevige windvlagen van de nacht ervoren afgerukt waren. Naast de vespa worden bandensporen opgemerkt! Lijkt te komen van een continental, het type lijkt sterk op de banden die je onder een GTS terug vindt.Dat vergemakkelijkt de zaak natuurlijk, er kunnen al een paar verdachten worden vrijgelaten. Het onderzoek vordert langzaam, iedereen is op zoek naar een geheimzinnige getuige, genaamd "THEFOX" hij zou tijdens zijn nachtdienst de dader uit het modern vespa forum aan de overkant van de straat hebben zien komen, maar is ondergedoken uit vrees voor zijn leven en zijn scooter. Ondertussen is het slachtoffer bekend het, blijkt een kapper te zijn, die een paar dagen voor de moord nog woorden had op het classic vespa forum.Ondertussen is DEcock met c o c k huiswaarts gekeerd, hij zit languit in zijn stoel, plots gaat de bel, Decock met c o c k doet de deur voorzichtig open, zijn dienstwapen houd verborgen hij op zijn rug, voor hem staat een iets wat oudere man, grijs haar , een bruine tint en stinkend naar vis. Het is Rene.

WORDT VEVOLGT.

(wie zich geroepen voelt mag verder gaan)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...