Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

Ondertussen is DEcock met c o c k huiswaarts gekeerd, hij zit languit in zijn stoel, plots gaat de bel, Decock met c o c k doet de deur voorzichtig open, zijn dienstwapen houd verborgen hij op zijn rug, voor hem staat een iets wat oudere man, grijs haar , een bruine tint en stinkend naar vis. Het is Rene.

"Witse!", roept René,"Euh, ik bedoel Decock met c o c k" herpakt hij zich nog net op tijd, "ik moet je denk ik iets zeer belangrijks vertellen".

René begint, niet alleen lijfelijk naar de vis stinkend maar ook met een adem die een lege fles Jan Wandelaar verraad, een verhaal af te steken over vuilbekkende haarkappers en al even gore-praat-verkopende-gasten uit het Antwerpse..., een verhaal over kortingen, dealers, geklop en gedjoef op verschillende bakkessen, tijden van levering etc. Hij zou dit allemaal opgevangen hebben terwijl hij in de kappersstoel zat en door één of andere halve natte kapper een blauwige tint op zen grijze lokken liet zetten. Terwijl hij daar zo met stukken aluminiumfolie op zijn gebruinde hoofd zat had hij toch niets beters te doen dan het gesprek te volgen.

Overtuigd, als over zijn eigen gelijk, vertelt hij Decock met c o c k dat het hier om een afrekening binnen "het milieu" moet gaan.

...

(enige gelijkenissen met bestaande personen en/of gebeurtenissen berusten op puur toeval)

de volgende graag...

Link naar reactie

Overtuigd, als over zijn eigen gelijk, vertelt hij Decock met c o c k dat het hier om een afrekening binnen "het milieu" moet gaan.

...

Buiten horen Rene en Decock met c o c k een geluid, dat is geen standaard demper, dat klink als een race pijp van dirty jan classic (een bekende dealer in het millieu) gemonteerd onder een rally (de straatjanetten scooter bij uitstek)die ieder momment dreigd in pan te vallen! Dit kan maar één zaak betekenen "STANMAN" is in de buurt, stanman is een vuile straat jannet, zeikt op moderne scooters, Rene weet dat hij is ongerust, want zijn lx staat buiten geparkeerd. Decock met c o c k en Rene houden zich buiten het zicht, het jannetten geluid wordt stiller, hij is weg.Rene en Decock met c o c k ademen opgelucht, de cock met c o c k gaat haast onderuit van de sterke jan wandelaar geur die uit Rene zijn bek komt. De cock met c o c k merkt op de Rene zijn haar bijzonder goed zit, in zijn achterhoofd doet hem dat denken aan het lijk van de kapper, hij opent de buitendeur en zegt Rene vaarwel, op straat hangt een vaste adembenemende geur van 2takt lucht, het wegdek weerspiegeld zijn gelaat, de regen druipt van de gevel.

Link naar reactie
Overtuigd, als over zijn eigen gelijk, vertelt hij Decock met c o c k dat het hier om een afrekening binnen "het milieu" moet gaan.

...

Buiten horen Rene en Decock met c o c k een geluid, dat is geen standaard demper, dat klink als een race pijp van dirty jan classic (een bekende dealer in het millieu) gemonteerd onder een rally (de straatjanetten scooter bij uitstek)die ieder momment dreigd in pan te vallen! Dit kan maar één zaak betekenen "STANMAN" is in de buurt, stanman is een vuile straat jannet, zeikt op moderne scooters, Rene weet dat hij is ongerust, want zijn lx staat buiten geparkeerd. Decock met c o c k en Rene houden zich buiten het zicht, het jannetten geluid wordt stiller, hij is weg.

"Pasmans",fluistert René deze keer. "Euh,sorry,.. Decock bedoel ik, met c o c k uiteraard". René legt aan Decock uit dat het jarenlange gebruik(misbruik eigenlijk) van Jan Wandelaar zijn hersencellen een beetje op zijn haar hebben doen lijken. Grijs en vooral heel snel minder en minder. Namen kan hij daardoor niet te best meer onthouden. Om niet telkens iedereen met de foutieve naam aan te spreken gebruikt hij dan ook regelmatig "juffrouw" als aanspreektittel voor onbekenden.

Maar soit, we wijken af. "Hij komt terug Decock, met c o c k" zei René.

In de verte zien rené en Decock met c o c k STANMAN terugkeren. Eens hij dichterbij komt is er geen twijfel meer mogelijk voor de beide heren. In het maanlicht zien ze duidelijk de cape van STANMAN opwaaien en kunnen ze op zijn borst de letter "S" duidelijk herkennen.

"Witse"? Pff... "Decock met c o c k"? "Die S, staat die voor STANMAN of voor STRAATJANNET", vraagt René nog aan Decock.

STANMAN scheurt voorbij, een wel zéér vuile blik werpend op het scootergeval van René...

Link naar reactie
Overtuigd, als over zijn eigen gelijk, vertelt hij Decock met c o c k dat het hier om een afrekening binnen "het milieu" moet gaan.

...

Buiten horen Rene en Decock met c o c k een geluid, dat is geen standaard demper, dat klink als een race pijp van dirty jan classic (een bekende dealer in het millieu) gemonteerd onder een rally (de straatjanetten scooter bij uitstek)die ieder momment dreigd in pan te vallen! Dit kan maar één zaak betekenen "STANMAN" is in de buurt, stanman is een vuile straat jannet, zeikt op moderne scooters, Rene weet dat hij is ongerust, want zijn lx staat buiten geparkeerd. Decock met c o c k en Rene houden zich buiten het zicht, het jannetten geluid wordt stiller, hij is weg.

"Pasmans",fluistert René deze keer. "Euh,sorry,.. Decock bedoel ik, met c o c k uiteraard". René legt aan Decock uit dat het jarenlange gebruik(misbruik eigenlijk) van Jan Wandelaar zijn hersencellen een beetje op zijn haar hebben doen lijken. Grijs en vooral heel snel minder en minder. Namen kan hij daardoor niet te best meer onthouden. Om niet telkens iedereen met de foutieve naam aan te spreken gebruikt hij dan ook regelmatig "juffrouw" als aanspreektittel voor onbekenden.

Maar soit, we wijken af. "Hij komt terug Decock, met c o c k" zei René.

In de verte zien rené en Decock met c o c k STANMAN terugkeren. Eens hij dichterbij komt is er geen twijfel meer mogelijk voor de beide heren. In het maanlicht zien ze duidelijk de cape van STANMAN opwaaien en kunnen ze op zijn borst de letter "S" duidelijk herkennen.

"Witse"? Pff... "Decock met c o c k"? "Die S, staat die voor STANMAN of voor STRAATJANNET", vraagt René nog aan Decock.

STANMAN scheurt voorbij, een wel zéér vuile blik werpend op het scootergeval van René...

"Het regent merkt Rene op" Stanman rijd nooit in de regen, "hier klopt iets niet" zegt Decock met c o c k Hij steld voor om contact op te nemen met Jurgen (The godfather)dit individu is gevaarlijker dan in het kaske van den electric zeiken.Hij weet alles, en zal ook zeker informatie hebben over de misdaad.Jurgen met j u r g e n laat de naam speedracer vallen, niet bang ven een spatje regen en dirty as hell , op zijn vespa pronkt "cars suck", zijn haar is onverzorgt, wat wil zeggen dat hij kappers wel rouw lust, maar is het genoeg om tot deze daad te leiden, zijn vespa hangt vol modder, maar het profiel van zijn banden klopt niet, een tijd geleden heeft hij en gts in de prak gereden, maar kan het niet bewijzen, de cock met c o c k kijkt verdacht en start een onderzoek naar de verdwenen GTS van speedracer.

Link naar reactie
De cock met c o c k merkt op de Rene zijn haar bijzonder goed zit, in zijn achterhoofd doet hem dat denken aan het lijk van de kapper, hij opent de buitendeur en zegt Rene vaarwel, op straat hangt een vaste adembenemende geur van 2takt lucht, het wegdek weerspiegeld zijn gelaat, de regen druipt van de gevel.

Waarom... Wie... vraag ik mij af, en ik kruip nog iets dieper weg achter de gereedschapskast in m'n garage. Dit is het moment voor... en verrek waar heb ik die weer weggestoken... met trillende handen, nog een beetje onder de indruk onbeheerst grabbelend in de schuif... waarom krijg ik dat beeld niet uit m'n hoofd, zou hij de dader zijn... bloeddooorlopen ogen, die verschrikkelijke open mond, een vork met konijneneten... waar heb ik die toch meer gezien behalve vannacht... in het voorbijkomen de vitrine van het Forum bevuilend met slasaus en mij aankijkend met die doodse blik terwijl ik duidelijk z'n mond "ik krijg jou nog wel" zag vormen, priemend met z'n vork in mijn richting. Een rilling loopt over m'n rug naar beneden... waar is die Laphroaig 30j toch en het verwondert me dat ik, zelfs nu, of is het vooral nu, toch nog nog iets van het goede leven in me heb... wat gaat de komende maanloze nacht brengen... misschien moet ik straks die Toyota krik onder de balie maar gebruiksklaar maken met een beetje gel... je weet maar nooit... een antwerpenaar met een missie...onvoorspelbaar...

Link naar reactie
"Het regent merkt Rene op" Stanman rijd nooit in de regen, "hier klopt iets niet" zegt Decock met c o c k Hij steld voor om contact op te nemen met Jurgen (The godfather)dit individu is gevaarlijker dan in het kaske van den electric zeiken.

Is het dan misschien de "Charleston" met zijn knetterende sito+? Je weet wel, die herkauwende gek die elke dag door weer en wind rijd om den dzoef van de week te gaan uitdelen doorheen gans Vlaanderen en zelfs over de landgrenzen heen? Jurgen zal uitsluitsel moeten brengen over deze wel héél grimmige zaak.

Link naar reactie
waarom krijg ik dat beeld niet uit m'n hoofd, zou hij de dader zijn... bloeddooorlopen ogen, die verschrikkelijke open mond, een vork met konijneneten... waar heb ik die toch meer gezien behalve vannacht... in het voorbijkomen de vitrine van het Forum bevuilend met slasaus en mij aankijkend met die doodse blik terwijl ik duidelijk z'n mond "ik krijg jou nog wel" zag vormen, priemend met z'n vork in mijn richting. Een rilling loopt over m'n rug naar beneden...

Na enig onderzoek is gebleken dat er wel degelijk een foto te vinden is op het wereldwijdeweb van de 'met bloeddoorlopende ogen, open mond, vork met konijneneten individu'. Duizend bommen en granaten! Dit individu blijkt ergens op een scooterforum rond te dwalen en de kans is zéér groot dat je dit individu op de baan tegenkomt, voeten en middelvinger uitstekend naar al die trage bakken met 4 wielen en alles vervloekend dat stinkt naar 4 takt! Wees bij deze op je hoede!

Link naar reactie

De cock met c o c k vindt het verdacht dat "erix" zich spontaan laat kennen als de nachtelijke vespa rijder met het vreemde janetten geluid, wie neemt hij in bescherming, en wat is zijn voordeel hieraan.Erix heeft goede contacten met VCA en Squadra veloce, in deze laatste duiken de gts'en op als paddestoelen uit de grond, maar wat hebben zij te maken met een kapper die km's verderop in het gras ligt, Decock met c o c k weet het even niet meer en grijpt naar de fles jan wandelaar die Rene heeft achter gelaten

Link naar reactie

Die fles is zoals verwacht leeg.

Ondertussen in webmasterland is Jurgen met j u r g e n naarstig alle topics van de laatste weken aan het herbelezen. één voor één sluit hij gore topics vol verwijten en beterweterij af om zo, hoopt hij toch, uiteindelijk bij de dader van deze zeer laffe, laag-bij-de-grondse daad terecht te komen.

Plots echter komt hij terecht bij een topic waarin een jonge deerne de strijd om forum-chick aangaat met ene zekere Margeaux. Gefassineerd door de suggestieve foto van een, als gegoten passend t-shirtje dragend meisje, blijft hij veel te lang hangen bij deze topic. Er ondertussen er geen rekening mee houdend dat er belangrijkere zaken aan de orde zijn verliest hij even de controle over zijn kindeken, het forum.

de gevolgen zijn ondertussen bekend...

Link naar reactie

Bij het aanstaren van zulke topics, loopt de kwijl uit el padre's(jurgen) bek, wegkwijlend en met een vaste blik recht vooruit zit hij in een virtueele wereld, waar zelfs die hard paddestoel gebruikers enkel van kunnen dromen, prompt wordt hij verstoord door de deurbel, zijn droomwereld spat uit elkaar zoals een duif op de beenschild van een vespa tegen 90km/u. Met een angstige blik kijkt hij vanachter het gordijn uit het raam HET IS DECOCK met c o c k, zijn sigaretten peuk brand zijn vingers als hij nog een laatste trek neemt.Gespannen doet hij de deur open, De cock met c o c k kijk naar beneden en vraagt of hij blij is om hem te zien, en seconde later zit jurgen aan zijn stoel genageld met een spot op zijn gezicht gericht, hij blijft ontkennen verwijten en verdachtmakingen worden in het rond gesmeten, hij houd stellig vol dat het een vespaforum is en dat het niets met kappers te maken heeft, plots valt de naam LX125 (also know as modern scoot lover)jurgen verteld hoe hij het forum bevuilt met de laatste nieuwe modellen van vespa, en over zijn plannen om hier een einde aan te maken, het was streker dan zichzelf LX125 had zelfs een gele moderne vespa gepost EEN GELE! snotterd hij nog een keer, Decock met c o c k weet genoeg Jurgen blijft als een gebroken man achter.

Decock met c o c k hoort dat erix informatie aan het vragen is over met de vespa naar het oostblok, hier klopt iets niet denkt hij, waarom laat erix zich verdenken als de nachtelijke straatjannet met dito uitlaat, en waarom is hij nu plots vanplan om met de vespa naar het oostblok te vluchten, mischien is daar de zogezegde gts die door speedracer in de prak is gereden, mischien, heel mischien moeten we toch nog maar eens naar Erix mompelt Decock met c o c k terwijl hij een verse fles jan wandelaar koopt in de lokale nachtwinkel

Link naar reactie
Jurgen blijft als een gebroken man achter.

Decock met c o c k hoort dat erix informatie aan het vragen is over met de vespa naar het oostblok, hier klopt iets niet denkt hij, waarom laat erix zich verdenken als de nachtelijke straatjannet met dito uitlaat, en waarom is hij nu plots vanplan om met de vespa naar het oostblok te vluchten, mischien is daar de zogezegde gts die door speedracer in de prak is gereden, mischien, heel mischien moeten we toch nog maar eens naar Erix mompelt Decock met c o c k terwijl hij een verse fles jan wandelaar koopt in de lokale nachtwinkel

Nadat hij door Dave, de andere helft van deze Siamese webmaster tweeling, vakkundig met secondelijm terug aan mekaar gelijmd is kruip Jurgen met j u r g e n opnieuw achter zijn PC om verder op zoek te gaan naar t-shirts; Euh, de dader natuurlijk. Hij is er nog niet helemaal van bekomen, zonet was hij nog een gebroken man, nu vecht hij tegen de pijn van de lijm dit in zijn vel brand.

Bij het buitenkomen van de plaatselijke nachtwinkel, fles Jan Wandelaar stevig in de hand, wordt Decock met c o c k bijna omvergereden door een van bivakmuts voorziene vesparijder. "Kijk uit je doppen ouwe" roep deze nog en stopt. " Als je niet oppast ga je wat meemaken kerel" roept hij verder nog. " Niemand loopt Marjolein voor de voeten, ook niet zo'n inspecteurke uit een tweederangsverhaal"! Onthoudt het maar goed, Marjolein is de naam!

Toch kon de Decock met c o c k zich niet van de indruk ontdoen dat hij door een man aangesproken werd, ook al noemde die zich Marjolein.

Verdacht, verdacht! Om van deze nieuwe wending te bekomen zette hij de fles Jan Wandelaar aan zen lippen en nam er een flinke teug van.

Maar first things first dacht hij. Eerst die Erix eens op de rooster leggen.

Link naar reactie

Vanonder de garagepoort loopt er een straaltje modderig water naar buiten waar het opgeslokt wordt door de spleetjes tussen de nieuwe betonklinkers van de oprit. Zonder huiszoekingsbevel duwt H [=haitch]de garagepoort open en ziet daarchter een rode GTS 250 (met electronische injectie alstublieft) staan die duidelijk de sporen draagt van een natte nachtelijke rit over niet bestrate wegen en vanaf het beenschild drupt er, met regenwater en modder vermengt, iets donkerroods op de garagevloer. H haalt zijn CSI spuitbusje boven, sproeit even op de rode druppels en besluit : " This is blood.". Tussen het achterwiel van de GTS steekt een stuk plastic. "Ah, a legschield banner!" H pulkt - voorzien van een latex handschoen - de banner eruit en leest erop de letters ...

Link naar reactie

Toch kon de Decock met c o c k zich niet van de indruk ontdoen dat hij door een man aangesproken werd, ook al noemde die zich Marjolein.

Verdacht, verdacht! Om van deze nieuwe wending te bekomen zette hij de fles Jan Wandelaar aan zen lippen en nam er een flinke teug van.

Maar first things first dacht hij. Eerst die Erix eens op de rooster leggen.

Na enig opzoekwerk stuit Decock met c o c k op de naam marjolein in de gebruikers lijst van het welgekende vespaforum, het is geen lieverdje die Marjolein ze heeft een verbaal verleden om u tegen te zeggen, na een geprek met Margeaux vertelde deze laatste dat ze met Marjolein nog boel had op het forum en nog wel na volgende uitspraak over Margeaux's vespazak "uw zak past echt niet bij uw rok... 't is wat boertig...zo'n chique zak moet ge wel met stijl behandelen hé...

"

Ook erix bleef niet buiten schot met zijn uitspraak "Rok??? Ik dacht eerlijk gezegd dat het een tafelkleed was. Mijn bomma heeft zo'n tafelkleedjes op haar tafels liggen (sinds de jaren stillekes) Woehahahahahahahahahaha

't is maar om te lachen hé Margaux ;-)

"

Maar Margeaux wist meer ze wist Decock met c o c k te vertellen dat THEFOX al langer iets van de kapper af wist, hij had ooit deze uitspraak gedaan "ola mannekes, oppassen nu, we hebben de fashion-polies binnengehaald! :D

Vanaf nu schoon eerst allemaal naar 't coiffeurke voordat je fotookes pakt voor op 't forum. :D

En ook efkes met de polish langs uw billekes gaan, hé!

"

Thefox bleek een vetzakske te zijn, maar nog steeds onvindbaar er gingen geruchten dat THEFOX aan de overkant in het modern vespa forum was ondergedoken.Het werd tijd om naar ZONE STAD te gaan dacht Decock met c o c k, meer en meer begon het erop te lijken dat de misdadiger zich binnen het VCA millieu bevondt, waar ERIX lidt van is

En zou de schuilnaam 't coiffeurke iets te maken hebben met onze kapper die met zijn gezicht in het modderige weiland ligt.Decock met c o c k nam nog een goede slok jan wandelaar, de rest van de fles gooide hij over zich uit om de visgeur van Rene uit zijn kleren te krijgen.

Link naar reactie

Op weg naar de hoofdkantoren van zone stad overloopt Decock met c o c k nog even enkele zaken.

Plots maakt hij zich de bedenking dat dieje FOX al eens eerder een topic gestart was over een laffe moord die hij pleegde en waar hij zonder enige vorm van schroom over vertelde aan eenieder die dat horen wilde.

Kraakje, het lieve, schattige, donzige, onweerbare, kleine eekhoorntje maakte geen schijn van kans tegen deze brutale Vespist.

Dit moet ik in ieder geval doorgeven aan Hoofdinspecteur Dani Wauters van Zone Stad dacht Decock met c o c k.

En dan die Erix. Hij kan het absoluut niet verdragen dat een nieuw forumnaar plots zoveel aandacht krijgt. Dan bekruipt hem steeds het bange gevoel dat hij van zen troon gestoten zal worden en niet langer op de eerste plaats zal blijven staan in de top 20 van dit forum. Feit dat deze kapper ineens drie topics begonnen was en enorm veel aandacht kreeg moet hem de nodige angst ingeboezemd hebben.

Decock met c o c k dronk nog eens van zen fles en wandelde verder richt zone stad als hij plots de bouwvakkersreet van de CSI agent in de gaten kreeg die gebukt over een stroompje rode modder zat.

Link naar reactie

Voel me iets beter en toch nog een beetje onvast wiebelend bereik ik de dweur... burps... ik moet iets doen! Misschien kan ik proberen in Brasschaat te geraken... zou ik Il Matto, "de Siciliaan" om hulp durven vragen... ik besef dat ik zeer voorzichtig moet zijn... als mijn informatie in verkeerde handen komt is het uit met het Forum... ik weet iets van Erix, en van Stanmans, en Krikke, Marjolein, Kleitrapper, Albert... Dit is big besef ik nu! Vannacht was maar het topje van de Vespaberg, vertegenwoordigt in dat ene beeld aan de andere kant van de vitrine... ik besef plots dat in de achtergrond, net op dat moment, de poort van het Modern Forum openging en vijf gele scooters de highway op reden. Toeme, waarom herinner ik me niet wat er op die banners stond... Sq.. something damn... Ik ga me schuil houden en straks onder het donkere deken van de nacht proberen bij Jurgen... hij zal er toch ook niks mee te maken hebben... in z'n bureel op de 25ste verdieping van de Forumtower te geraken. Het daagt me nu... dit heeft alles te maken met de plannen van Modern om ons forum onderuit te halen... my god, this is big... we've got to stop them...

Link naar reactie

WItse zit ondertussen in limburg zijn splinternieuwe lexus 220d zit onder het slijk, hier is nog nooit een levende ziel geweest mompelt hij terwijl naar een enorme loots staart, SDN SCOOTERSCHOP is nog net leesbaar op het veroeste uithangbord, 2 enorme honden blaffen en grommen van achter een omheining, de poort van de loots schuift open,"OProtten" wordt er geroepen, "of ik laat de honden los"Het is SVEN, eigenaar van sdn ook gekend als THE MECHANIC, gruwel verhalen doen de ronde over zijn persoon, zo zou hij pas een px200 motor onder een gs 160 gemonteerd hebben, er was niet genoeg bewijs materiaal om hem voor deze gruweldaad achter de tralies te krijgen.Deze loods is ook de smeltkroes van limburg wat vespa's betreft. Commesaris Witse roept witse, "ik moet je wat vragen stellen."IK heb u niks te vertellen word er terug geroepen, witse belt de procereur, hij zou in de loots willen kijken, maar dat moet met een huiszoekings bevel.In de loods worden dezelfde bandafdrukken aangetroffen als die in de drasige weide naast het lijk van de kapper, er worden stalen van de modder genomen die op de vloer hangt.Sven(AKA THE MECHANIC) wordt ondervraagt, hij heeft een waterdichte alibi, hij was de hele nacht met zijn vrouw hilde (AKA hilde).

Link naar reactie

Hoe langer hoe meer lijkt het erop dat de Modern Vespa dudes, met hun veraderlijke gele wespen, de zaak willen overnemen van de eerste 'echte' klassiekers op dit eigenste vespaforum.

Zou het niet kunnen dat zij ons allen op een dwaalspor willen brengen door een kapperke uit het Torhoutse van kant te maken en enkele zeer gerespecteerde forumbezoekers trachten te beschuldigen van deze zaak?

Voornamelijk de mensen in de top tien en de dames komen aan bod, dit begint echt wel te stinken. Heeft het misschien te maken met een jalourse man van dit forum die het niet kan hebben dat de vrouwen aan hun opmars bezig zijn? Zoveel vragen en hopelijk maar 1 antwoord!

Werk aan de winkel dus voor De Cock met c o c k die ondertussen stevig in de wind is van de flessen jan wandelaar die hij al heeft gekraakt. Hij deed dit uiteraard niet uit verslaving maar uit wanhoop omdat deze zaak telkens een andere wending krijgt naarmate de info binnenkomt bij hem uit de diverse hoeken van het land en het forum. Welke verhalen zijn waar, welke deels en welke niet? Hoofdbrekenede vragen voor de Cock met c o c k. Dan toch nog maar snel een teug doen van de fles jan wandelaar die bijna weer leeg is. Waar is hier een "curry" nachtwinkel vraagt hij zich ondertussen af.

Misschien zit er wel een verdovend middel in de jan wandelaar, want die modern vespa dudes deinzen blijkbaar voor niets terug. Zo trachten zij misschien om de Cock met c o c k nogmaals op een dwaalspoor te brengen. Dit zijn uiteraard allemaal maar speculaties dus laten we hopen dat de siamese tweeling Jurgen en Dave snel iets vinden op het forum om De cock met c o c k terug op een goed spoor te brengen.

Link naar reactie

"Pff..die Witse" dacht Decock met c o c k, "de patser, met zijnen nieuwe Lexus"; Die gaat nooit een huiszoekingsbevel krijgen van de procureur voor een loots. Hij zal op zijn minst één moeten vragen voor een loods lachte hij.

"En als die toestemming krijgen evenlang gaat als duren als het maken van een volzin op z'n limburgs, dan zijn we nog niet aan de nieuw patatten"! "De spreekwoordelijke nieuwe patatten bedoel ik he, we gaan natuurlijk niet echt naar nieuwe patatten" mompelde Decock met c o c k nog.

Laat die Witse maar verder zoeken in de Limburg. Hij kan natuurlijk in het terugkomen even stoppen en die LX125 eens aan de tand voelen. ook weer niet letterlijk natuurlijk. misschien heeft die nog wel één van de verdachte gele exemplaren thuis staan.

Link naar reactie

en toch bekruipt mij steeds opnieuw het gevoel dat we hier allemaal wel eens voor de zot gehouden worden. Zo weet ik uit goede bron dat Erix ook niet vies is van moderne scooters, ook al beweert hij telkens anders. Is dit een manier om anderen op een dwaalspoor te zetten? Hij heeft ook goed contacten met Sqaudra velocé en in het bijzonder met een zeker LX125. Zou het niet kunnen dat zij samen de touwtjes in handen hebben en gezamelijk VCA en Squadra op deze manier extra in de kijker willen zetten. Beide heren stonden in het verleden ook al bekend als kapperhaters, dit lieten ze duidelijk merken door hun vieze lange haren te laten groeien. En het feit dat EriX nu ineens kort haar heeft is wederom misschien een dwaalspoor voor onze inspecteurs.

Zo zijn er ook steeds opnieuw de massa's posts op diverse topics van beide heren en elke keer opnieuw slagen ze erin om velen onder ons de stuipen op het lijf te jagen met ofwel straffe en zinloze uitspraken (dzoefs van de week) of aartslelijke foto's van dingen die moeten doorgaan voor een vespa te posten. De Cock met c o c k heeft hier een vette kluif aan. Tijd voor hem dus om eens richting Herentals te gaan en daarbij even langs "A" te passeren om die vuilbekkende grasvretende dzoefer wel lettrelijk aan de tand te voelen.

Link naar reactie

Ondertusen is de reserche van de gerechtelijke politie volop bezig met de zoektocht naar het moordwapen. De aanwijzingen duiden erop dat het wel eens om een simpele vork zou kunnen gaan. Hier en daar zijn etensresten gevonden bij het levensloze lichaam van ons kapperke. Nader onderzoek zal uitwijzen welke etensresten en de autopsie zal uitmaken hoe het slachtoffer aan zijn eind is gekomen.

Link naar reactie
Ondertusen is de reserche van de gerechtelijke politie volop bezig met de zoektocht naar het moordwapen. De aanwijzingen duiden erop dat het wel eens om een simpele vork zou kunnen gaan. Hier en daar zijn etensresten gevonden bij het levensloze lichaam van ons kapperke. Nader onderzoek zal uitwijzen welke etensresten en de autopsie zal uitmaken hoe het slachtoffer aan zijn eind is gekomen.

Of zijn dit weer allemaal dwaalsporen om die uiterst sympathieke EriX te willen beschuldigen van iets waar hij absoluut NIETS mee te maken heeft? Zeg nu zelf een die hard veggetariër die iemand om het leven zou brengen??? Als dit geen contradictie is!!! Of is die veggie houding ook weer een dwaalspoor voor onze inspecteurs? Ondertussen is iedereen op het forum zwaar aan het uitzoeken wat het verloop/de wending zal zijn in deze zaak. Uiterste voorzichtigheid is geboden vandaar dat het blijkbaar even stil is. Of is dit stilte voor de storm??? Wederom zoveel vragen voor De Cock met c o c k.

Link naar reactie

Euh, Decock met c o c k en Witse aka "De patser" zijn ondertussen beide aangekomen in Hertals en zijn aan het beraadslagen in "den Brigand".

Zou wel eens even kunnen duren, want Decock met c o c k is al een beetje in de wind en kent dan geen grenzen meer.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...