Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

ik beken, maar een mens heeft nu eenmaal verslavingen nodig (zei Javier Guzman bij Spraakmakers).

Ook mijn lief begint te merken dat mijn liefde zich heeft gesplits...

(@Schatje, moest jij dit toevallig lezen, 't is een grapje hé...)

Ook merk ik als er hier te wijnig post's zijn dat elders ga zoeken (avc,..) maar daar gebeurt nog minder...

Link naar reactie

Misschien moeten we aan Jurgen en Dave vragen of ze geen programmaatje kunnen maken dat, als er 30 min niet gepost is, automatisch random 5 oude threads pakt en actueel maakt. Als goeie dealers zouden ze hun verslaafden toch moeten helpen hé.

Of is dit een voorstel dat alleen maar bewijst dat voor mij alle hulp te laat komt, ondanks hulpgroepen?

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Misschien moeten we aan Jurgen en Dave vragen of ze geen programmaatje kunnen maken dat, als er 30 min niet gepost is, automatisch random 5 oude threads pakt en actueel maakt. Als goeie dealers zouden ze hun verslaafden toch moeten helpen hé.

.

Misschien kan je hun handeltje overnemen? :)

Link naar reactie
Foxke, je zou beter wat minder voor de computer zitten en wat meer aan uw villa werken...

Die champieter is slecht aan't worden! ;-)

@LX: Je moet altijd kiezen voor de goeie dingen in't leven, die beter worden met de jaren, zoals ik, champieter enz... :-D

We zijn iets ineen aan't steken, keep a free sunday and an eye on your mailbox!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
ps roadrunner--leve de spellingsfouten

Bartje ni stoken hé. Ik ben al 2 dagen op mijn lip aan het bijten om niet te reageren. Had al een volledige tekst klaar. Tja als ge met de Vos slaapt, dan krijg je zijn streken hé.

Maar ja ik heb beslist om het niet te doen ... he just ain't worth it!

Tot de volgende

Ann

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...