Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

foxy, gij zijt blijkbaar echt wel degene met het grootste adicctgehalte hier. Kijk maar eens naar de lijst van de meeste gebruikers van het spul!

Op welgeteld 1 maand tijd, sinds ge deze topic tot leven riep ben je van de 20ste naar de 10de plaats gestegen.

Proficiat en/of innige deelneming!

grts,

chris

Link naar reactie

Tja, Chris, ik had, echtig en techtig, mezelf voorgenomen om niet over Jurgen te gaan (das verdomme den eigenaar, dien heeft een excuus), maar dat liep al niet echt goe. Nu wil ik niet over René gaan, maar ja, kmaak mij al nie teveel illusies. Ik kan alleen maar aan René vragen om heeeel veeeel te posten. dan zien we ook nog eens nuttige dingen, ipv mijn geleuter. Dus, tja, tis een hard leven... :-D

Bedankt voor je medeleven! ;-)

Groeten,

Peter.

-edit- ja, arre lap, zonder daddek het gezien had ist al zover... zucht...zucht...

Link naar reactie

Dit is dan ook dé "zevertopic" bij uitstek. En als er moet gezeverd worden...

Tiens,over zeveren gesproken, wel raar dat er niet meer van de vrouwelijke forumgangers aan deze topic deelnemen!

( dat was heel stiekem maar een mopje hé!) ;-)

grts,

chris

Link naar reactie

Het nu nie om zeep helpen eh :) der moet nog iets verder te zwammen zijn...

Tiens,over zeveren gesproken, wel raar dat er niet meer van de vrouwelijke forumgangers aan deze topic deelnemen!

( dat was heel stiekem maar een mopje hé!) ;-)

dan zou je het pas horen :)

Link naar reactie

Arre lap, binnengeraakt zonder het alarm te laten afgaan! En niemand aan de balie en 7 gasten aan de voordeur! Hela, hoe zit dadier?

Goe gaan eten in 't Stad (Antwerpen voor die die nie van 't Stad zijn) en klaar om onze vriend uit te wuiven... Spijtig, we zijn niet met de Vespa geweest wegens onvoorspelbare, plaatselijke wolkbreuken. Morgen opnieuw een poging.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

@Schelmke: man man man, dat lijkt wel een testament en afscheidsbrief, goeiemorgen.

Met zo'n voorbereidingen op verlof vertrekken lijkt mij nie gezond!!!

Tegen dat je dit leest heb je mij al aan de telefoon gehad om je te vertellen dat ik niet geinteresseerd ben in die GS, maar wel in dat andere boek in bruikleen dat ik binnen 10 dagen persoonlijk van je wil terugkrijgen.

So, bij leven en welzijn, tot binnen een tiental dagen! :-D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
@TheFox: Vespaforum = First thing in the morning, last thing before I go to bed... I`m not an addict (euheum euheum).

Dat lijkt mij, tot nader order, het eerste en meest bepalende kenmerk van een verslaving! Whoehahaha!

Groeten,

Peter.

Bwa ze is nog vergeten, ook tijdens de dagtaak... :P mahja Kim moet te veel verbeteren eh :P ... mmmm morgen galabal, met vééél Lindemans, en ik sta achter den tap...als da ma goe komt :P

Link naar reactie

Over verlof gesproken, heb er net ook twee dagen opzitten. Weekendje AZ Jan Palfijn. Niets zo goed om eens lekker uit te rusten als daar...

En om weer eens even helemaal on-topic te gaan:

"Wreed lastig om 's avonds te gaan slapen zonder eerst nog snel even 'het forum' te checken". Verpleegsters wilden hun laptop niet tot op de kamer brengen. :-(

maar nu weer helemaal terug om 'smorgens de nachtwacht af te lossen.

grts,

chris

Link naar reactie

@Krikke: Alles toch in orde, dan? Te hard gewerkt, zekerst!

Ik denk, hout vasthouden (P. grijpt desperately naar z'n hoofd), dat als ik in het hospitaal belandt en nog pap kan zeggen, dat het eerste m'n laptop en een internetaansluiting of m'n umts is! Geen twijfel mogelijk.

@Blue: nog enige vooruitgang kunnen boeken betreffende die Vespa vlam? Moet ik al ergens storten?

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...