Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

Awel, waar zit iedereen, of hebben jullie al zo'n geheime vergadering en ben ik de chinese vrijwilliger om de statistieken van Jurgen op peil te houden?

Dan lul ik maar wat op m'n eentje...

Ik heb vandaag m'n eerste "panne op de weg" experience gehad. Stond aan de Noorderlaan met een kapotte gaskabel. Heb gelukkig iemand langs Staar kunnen sturen voor een nieuwe, want mijn reserve zat natuurlijk in Grobbendonk in de wesp van Ann.

Eens ik de kabel had was alles op 10 min terug in orde. Dus niks spectaculair en ik heb 45 min in het gras langs de baan van de zon kunnen genieten. Heb nog even met het idee gespeeld om met m'n PDA in te loggen op het forum, maar heb die drang kunnen overwinnen. Toch knap hé!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Ik heb vandaag m'n eerste "panne op de weg" experience gehad. Stond aan de Noorderlaan met een kapotte gaskabel. Heb gelukkig iemand langs Staar kunnen sturen voor een nieuwe, want mijn reserve zat natuurlijk in Grobbendonk in de wesp van Ann.

Eens ik de kabel had was alles op 10 min terug in orde.

Ik zou de stress van men leven hebben als ik onderweg ineens met een kapotte gas- of koppelingskabel zou komen te staan. Men abonnement op VAB zou dan al direct zen waarde mogen bewijzen.

Ik ken daar dus niks van he! Ik zou begot ni weten hoe ik eraan moet beginnen. Terwijl dat blijkbaar niet echt moeilijk kan zijn, vermits Fox dat op 10 minuten klaar krijgt.

Misschien kan ik dat toch maar beter eens van tevoren bekijken en hopen dat ik er wijs uit geraak.

de-van-2-linker-pollen-voorzien-zijnde,

grts,

chris

Link naar reactie
Terwijl dat blijkbaar niet echt moeilijk kan zijn, vermits Fox dat op 10 minuten klaar krijgt.

@Krikke: Bedankt voor je inschatting van mijn kunnen! :-D

Nee, tis inderdaad niet moeilijk, 2 schroeven van de kilometerkap losmaken, 2 schroeven van het carbudeksel, 2 schroeven van de luchtfilter, gasschuif openduwen en kabeltje uitklikken, aan de gashendel hetzelfde, kabel langs carbu uittrekken en nieuwe insteken, vastmaken aan de gasschuif en bovenaan aan de gashendel aanspannen met een nippeltje en afknippen. Kind kan de was doen.

@Schelmke: ik kwam van de Bitterpeeën waar ik met m'n broer een sit-down had en hij was ook net vertrokken. Hij kon niet meer terugkomen, maar heeft iemand van z'n firma langs Staar gezonden. Dus, no problem! Volgende keer bel ik jou, daar kan je op rekenen. Whoehahaha!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Pertang, voor dit heb je enkel een kruiskopschroevedraaier, grote en kleine platte, en een tangetje nodig. Oke oke, en uiteraard een reservekabeltje met nippel.

Die gasten zullen dat best goed doen, maar, hoe simpel ook geeft jezelf helpen toch een vorm van voldoening en "mij kan alles gebeuren, ik los het zelf op"-gevoel. Ook nie verkeerd voor een gewone dag in de week, hé!

Grts, P.

Link naar reactie

Hey Sammie, das nie goe, eh man. Je slaapt weeral op het werk. Hoe waken?

Dit topic is voor verslaafden, hier niks geen slaaptherapie!

Hey Blue, watje, wakker worden, 7 gasten aan de ingang! Moeten allemaal info hebben over Vespa's. Trek de schuiven open en vooruit met de zoekfunctie. Actie!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Haha, acht gasten aan de balie en off course, wéér diezelfde twee junkies ..

Hé gasten, wie nog op zoek is naar een nieuwe PX, der staat ne zilveren 125 bij Kawa Bxl. Hij was verkocht en nu toch weer niet blijkbaar. Avis aux amateurs!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...