Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

Mjah kan best zijn, zo goed ken ik die mens niet, ma tgeen diene der binnen heeft staan, der valt mijnen mond toch wel van open ze, check maar even men fotookes bij subforum evenementen -> rondrit lambrettaclub rumst

Link naar reactie

Tis niet omdat je me niet ziet dat ik er niet ben, hƩ. ;-)

Je weet, verslavingen moet je toch af en toe wat verbergen zonder toe te geven aan het afkicken.

Zoals beloofd aan Sir John, lig ik trouwens op vinkeslag (of is dat met een n tussen, meer vinken dan slag?)

Shift begonnen!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

ArrƩ lap, ons shift is nog nie goe begonnen of tis al koekenbak!

En, Krikke, je had het nog voorspeld ook. Misschien moet ik vannacht maar een snipperdag nemen.

Langs de andere kant ist ook een goeie dag geweest, m'n batterij laadt terug op!!!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Goeie morgend aan de bende,

Net toegekomen ( onderweg goed nat geworden btw), koffieke gezet, even 't forum gecheckt en we kunnen er weer aan beginnen se. Vandaag maar een half dagske, dus das ne meevaller. zoals het weer er momenteel uitziet zal ik de namiddag toch niet in gezelschap van de PX gaan doorbrengen vrees ik.

ajuuuus,

chris

Link naar reactie

Sluuurp. Mmmm! Doet deugd zo'n expressoke.

Gisteravond heeft mijn GTS-ke zijn regendoop gehad: Anderhalf uur rondcrossen in de pletsende regen. Anderlecht - Halle - Pepingen - SPL - Anderlecht en terug SPL. Tussen scherm en koplamp komen druppekes door en mijn broekske was helemaal nat , allez, enkel van jas-einde tot boven op mijn knieƫn. Voor de rest viel het mee. Ik moet zo'n regenbroek hebben!

Slaapwel aan die vier 'online gasten' die hier nog rondhangen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...