Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Check mijn nieuwe vespa zak!


mjerome90

Aanbevolen berichten

@ zoidberg:

in mijn buurt zijn er toch amper vespamensen dus ik hoef geen schrik te hebben, hier blijf ik uniek. Zoals ik uiteraard al ben..

@ Dries:

You're just jalouse!!! Slechte technieker die niet eens een vitessekabel kan vervangen !!!!!

Link naar reactie

Thanks voor de leuke reacties.. Enthousiast ben ik zeker wel.. Al drukken sommige het liever uit als 'freak' en 'obsdedé'. Wat wel leuk is, is dat mensen u dan echt wel linken aan Vespa =D Toen we bijvoorbeeld in Gent waren vorige week, werd er constant geroepen: "kijk Margaux, een Vespa!" Op mijn jasje dat je ziet op mijn profielfoto prijken nu ook Vespa badges jippie!

@ Sanka: idd mooie retro zakken ;)

Link naar reactie
uw zak past echt niet bij uw rok...

Rok??? Ik dacht eerlijk gezegd dat het een tafelkleed was. Mijn bomma heeft zo'n tafelkleedjes op haar tafels liggen (sinds de jaren stillekes) Woehahahahahahahahahaha

't is maar om te lachen hé Margaux ;-)

Link naar reactie

Hehe, kappers en benen epileren voor ik op de foto ga? Sorry ik heb dat allemaal niet nodig, ik sta er zo ook! Dat hoor ik genoeg van iedereen. Behalve van zo Bikkembergs types die te bekrompen zijn en graag door het leven gaan als een kuddebeest. Mjin rok is trouwens nogal te zien zo in de schaduw... Marjolein, ik weet beter dan wie ook wat stijl is en wat niet. Idd, echt een fucking boertig antwoord.

..

Sterf.

Link naar reactie

Mooie zak, Margot

Nogal ontactvolle reactie, Marjolein

Jouw wederreactie was er anders ook wel een beetje over, Margot. Of mag ik dit niet zeggen en moet ik nu sterven?:)

Zoals Nero zegt, excuses zijn hier misschien op z'n plaats

Veel plezier met de zak

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...