Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Check mijn nieuwe vespa zak!


mjerome90

Aanbevolen berichten

Ik denk dat er een betere manier is om met het probleem "delarge" om te gaan.

Hij gaat hier duidelijk te ver in zijn uitlatingen. Al is het als grap bedoeld, dan nog wordt ik er kotsmisselijk van. Ik ga een voorstel doen om hem uit dit forum te donderen. Dergelijke gestoorden horen hier niet thuis. Hij verziekt op deze manier de voortgang van deze topic en gaat de regels van fatsoen ver te buiten ! Ik zal hierover een berichtje richting de moderators van dit forum sturen.

Link naar reactie

@ Vespista en de rest:

Ons schelmke is gewoon jaloers omdat hij in Schoten is blijven steken.

En hij weet dat hij nooit verder zal geraken.

Bij deze, zonder twijfel in naam van velen op dit forum, en om het in zijn scatologisch taalgebruik te verwoorden:

Schijt omhoog, Schelmke.

Link naar reactie

In elk geval, voor iemand die, wegens de vooroordelen :o , liever niet als model bekend staat op het forum, is ze echt wel geslaagd... Maar, misschien is dat dan een soort modellen-logica of zoiets... Beats me! Ik ben niet mooi, blond en sexy, dus zal het waarschijnlijk niet begrijpen. ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Geachte Juffrouw Geeroms,

Vanzelfsprekend zag ik in de door U gepromote Vespa-zak onmiddellijk een zeer nuttig accessoire om te besparen op een garagebox. Extrapolerend (gemeten op het gaussisch gemiddelde lichaam van een 16 jarige Vespa rijdster) moet ik helaas tot de conclusie komen dat het originele bericht toch enige neiging tot oplichterij zou durven vertonen.

Ik ben er - afgaande op mijn inschatting en na vervaardiging van een goedkoop schaalmodel met krant De Morgen van 2 mei 2007, vrijwel zeker van dat een rijklare Vespa NOOIT in een vespa-zak als diegene waarmee U uw lichaam siert, KAN passen. Misschien zou een rechtzetting van uwentwege veel misverstanden kunnen laten vermijden.

D.

Link naar reactie
Geachte Juffrouw Geeroms,

Vanzelfsprekend zag ik in de door U gepromote Vespa-zak onmiddellijk een zeer nuttig accessoire om te besparen op een garagebox. Extrapolerend (gemeten op het gaussisch gemiddelde lichaam van een 16 jarige Vespa rijdster) moet ik helaas tot de conclusie komen dat het originele bericht toch enige neiging tot oplichterij zou durven vertonen.

Ik ben er - afgaande op mijn inschatting en na vervaardiging van een goedkoop schaalmodel met krant De Morgen van 2 mei 2007, vrijwel zeker van dat een rijklare Vespa NOOIT in een vespa-zak als diegene waarmee U uw lichaam siert, KAN passen. Misschien zou een rechtzetting van uwentwege veel misverstanden kunnen laten vermijden.

D.

There's a Mary Poppins inside of me.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...