Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Check mijn nieuwe vespa zak!


mjerome90

Aanbevolen berichten

@the fox: ik dierf het niet insunueren maar dat dacht ik ook al efkes. Toen haar eerste post op dit forum kwam dacht ik dat er iemand mee aant spelen was en "model" had ingevuld om een sociologisch onderzoek naar het magneeteffect van vrouwen op vespisti te starten... of zoiets.

En klopt inderdaad iets niet met de dialoog tussen PX van de Sluze en Marjolein. Eerst kennen ze elkaar niet en dan weer wel...

groeten

de enige echte stele

Link naar reactie

Ja, ik weet het, ik had ajuus gezegd. Maar soms loop je boos weg uit een feestje en realiseer je jezelf dat je je sjaal bent vergeten en je dus terug moet. Slapjanus hoor ik jullie nu denken. Ik trek de deur waarachter de oorkaan zich afspeeld terug open en wat blijkt.

Delarge blijkt een bekentenis gedaan te hebben. Hij is niet diegene die hij dacht dat ik was. Hij was zichzelf niet maar had vermeende connecties met een oranje uurwerk. De onnozelen waaronder ik wordt nu cultuurarmoede verweten. Tot dusver is dit misterie opgelost. Toch heb ik het gevoel dat het wat heet werd onder delarge's voeten. Waarom komt hij anders uit de kast? de slappe lul!! En is zijn neus echt, zo ja dan mijn welgemeende excuses. Zo nee, ik haat photoshoppers.

Wat marjolein betreft hoop ik niet dat zij borst- en rughaar heeft en haargroei tussen neus en mond en onder haar kin. Ook ik hoop dat marjolein echt marjolein is. Dus marjolein wees geen slappe lul en blijf in je kast.

Opdat het altijd moge blijven stormen !!!!!!!

De groeten, amen.

Link naar reactie
en Albert is ...

...Einstein, en zeg nu nie dat ik zijn theorie ook moet uitleggen, daar heb ik een vliegtuig voor nodig... :-D

Ik "vermoed" wie Albert is, maar ga daar hier geen naam opplakken, ik kan nog steeds verkeerd zijn. Maar stél, Albert en Marjolein in dezelfde hand, die zou ik zelf ook wel willen spelen.

In het andere geval, check it out: hoeveel tijd heb je nodig om uit te loggen, opnieuw in te loggen en een bijdrage te posten...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Laat ik het zo zeggen: 3 mensen onder hetzelfde IP. 1 daarvan zit onder hetzelfde IP als de andere 2 omdat hij nu eenmaal in de zelfde sector zit. De 2 andere hebben tesamen slechts 2 handen, 2 voeten en 2 ogen. Maw, ik weet wie het 'model' is ondertussen... nu jullie nog... of hoe oninteressant Chitchat wel niet kan zijn ;o)

Link naar reactie

@Jurgen:

Kijk eens aan, dacht ik het niet!

Maar, ik vind dit toch leuker dan wat de richting van de thread hiervoor was, dit is net kwissen. Alleen, jij gebruikt natuurlijk het grote kwisboek, waar alle antwoorden in staan, hé. :-D

Groeten,

Peter.

/edit: euhm, en terecht, 't is jouw feestje!

Link naar reactie

damn jong, twordt hier echt wel wa simpel zej

ma gewooon even bedenking : inloggen en uitloggen, zou misschien kunne gedaan worde van twee geopende internet explorers.. moet hij/zij gewoon eerst 'refreshen' ni?

edit: dan zoude ze natuurlijk wel tegelijk online moete zijn

of gaat de virtuele wereld mijn blonde kruin weer eens teboven?

Link naar reactie

Laat ze toch allemaal doen, als ze zich op die manier kunnen/willen amuseren met mensen te misleiden... wat een fun, snel in- en op andere naam uitloggen, ik rijd ondertussen gewoon liever met mijn vespaatje rond !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...