Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Check mijn nieuwe vespa zak!


mjerome90

Aanbevolen berichten

wat lees ik hier nu?

Theo Maassen een klojo??!!

die man is wel even voorzitter van het feestcomité van Mengvoeders United!

Dan stel ik voor dat we hem van voorzitter tot inzitter transformeren. Daarvoor hoeft hij zich slechts te mengen onder het voeder. Dear cow's, whatch out for the bse virus!!

Link naar reactie

geachte heren, ik kan weerleggen als zou marjolein en mijzelven een en dezelfde persoon zijn.

verdere insinuaties in deze richting zijn niet meer nodig, enne, inderdaad, ik heb haar ondertussen leren kennen en het was een simpele beleefdheidsvraag van harentwege om eens te polsen hoe het met mijn dochter gaat, en ik vond dat zeer beleefd van haar.

Link naar reactie
Haha, Alex-Delarge, een mooie sneer naar alle profielneukers op dit forum...

Ik vermoed ik één van die profielneukers ben die je bedoeld.

Maar, ik neem het je niet kwalijk, het toont alleen aan hoe weinig opvoeding en klasse je hebt. En ik heb daar eerder medelijden mee.

Dus, de goedheid zelve, laat mij je even helpen.

Het is common beleefdheid en opvoeding om vooraleer je een mening geeft of met iemand in discussie gaat, je jezelf voorsteld. Als is het maar met je echte naam en woonplaats. Dat je op een forum de mogelijkheid hebt om met een nickname te werken is alleen leuk. Dat doe je in de real world ook. Geloof me, ik heb nul respect voor een klojo die mij op straat aanspreekt, een mening over mij of iets anders heeft, en niet eens zijn naam wil zeggen. Met zo iemand knoop je geen relatie aan, al is het zelfs maar een forumrelatie.

Voor mij, en ik ben zeker niet de enige, is niet alleen de boodschap of info belangrijk maar ook wie hem brengt.

Er is niks heroisch aan het anoniem opjagen van mensen, meningen verkondigen enz...

Dat is eerder pathetisch, kleinzielig en toont vooral je eigen onzekerheid aan.

Dus, mijn beste Franky, werk aan de winkel aan jezelf.

Mail mij gerust, ik wil je hiermee graag helpen.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Nee, Hannes, ik zit niet in jouw sector. ;-)

Volgens mij zijn de beste psycho's mensen met veel levenservaring en wijze, grijze haren. :-D

Maar, this case lijkt mij open-en-shut en kan gewoon alle hulp gebruiken die voorradig is.

Voor ze vertrekt, doe Marjolein nog even de groeten van me...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
geachte heren, ik kan weerleggen als zou marjolein en mijzelven een en dezelfde persoon zijn.

Een aantal mensen hier denkt helemaal niet aan jouw i.v.m. die aliassen hoor.

Ik zal hier dan maar eens een gokje wagen, al ben ik bijna vrij zeker van de eerste 2 in het lijstje.

René = Albert = den 8000ste(?) = Marjolein (?)

Link naar reactie

Of misschien franky mits hij... uhm de ballen en intelligentie heeft om zo'n rol op zich te nemen. Tot nu toe komt hij niet veel verder dan enkele one-liners, hij is dom of speelt de domme en speelt de slimme als marjolein. Nu ik daarover denk lijkt me dat te ingewikkeld voor hem. THEFOX verdient wat pareren betreft van mij een dikke voldoende. De opbouw, argumentatie en trefzekerheid doen franky's oneliners verbleken tot de stuiptrekkingen van een bejaarde mier.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...