Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Check mijn nieuwe vespa zak!


mjerome90

Aanbevolen berichten

Delarge,

Als je wilt zeveren op een chit chat forum betekent dit niet dat je alles er zomaar uit kunt flappen. Je moet jezelf realiseren dat je niet moet praten in terminologie als "ik val op jonge maskes". Al zeker niet als je jezelf realiseerd wat er de laatste jaren op het gebied van zedenmisdrijven in Belgie is gepasseerd. Ook jonge meisjes nemen deel aan dit forum en zullen zich hierdoor ongemakkelijk voelen. Gezien je leeftijd maak je jezelf niet alleen belachelijk tegenover alle leden van dit forum, maar bovendien sta je ook nog eens met een foto in je profiel. Je begeeft jezelf dan wel op heeeel erg glad ijs. Zolang je bij de gratie van de moderators op dit forum mag rondspoken zou je beter je imago proberen te redden en jezelf iets proberen aan te passen aan de fatsoensheidsnorm. Probeer jouw onzinnige bijdragen een beetje recht te trekken nu het nog kan, het zou een begin zijn. Wat mij betreft mag je nu al verdwijnen van dit forum, maar daar ga ik niet over.

Link naar reactie
Delarge,

Als je wilt zeveren op een chit chat forum betekent dit niet dat je alles er zomaar uit kunt flappen. Je moet jezelf realiseren dat je niet moet praten in terminologie als "ik val op jonge maskes". Al zeker niet als je jezelf realiseerd wat er de laatste jaren op het gebied van zedenmisdrijven in Belgie is gepasseerd. Ook jonge meisjes nemen deel aan dit forum en zullen zich hierdoor ongemakkelijk voelen. Gezien je leeftijd maak je jezelf niet alleen belachelijk tegenover alle leden van dit forum, maar bovendien sta je ook nog eens met een foto in je profiel. Je begeeft jezelf dan wel op heeeel erg glad ijs. Zolang je bij de gratie van de moderators op dit forum mag rondspoken zou je beter je imago proberen te redden en jezelf iets proberen aan te passen aan de fatsoensheidsnorm. Probeer jouw onzinnige bijdragen een beetje recht te trekken nu het nog kan, het zou een begin zijn. Wat mij betreft mag je nu al verdwijnen van dit forum, maar daar ga ik niet over.

Ho ho ho ho ho ... "overreact" ???

Van mij mag iedereen over alles zwanzen en zeveren. Ook over jonge meiskes. Ook over gehandicapten. Ook over allochtonen. En vooral over mensen met lange tenen.

Of jij het zelf grappig vindt is een andere zaak, maar dat is subjectief en verschilt voor iedereen.

Ik ken Alexander niet, maar ik lees zijn opmerkingen alleszins niet zoals jij. Dus aub niet doen alsof je voor de rest van het forum spreekt. Sinds wanneer ben je hier trouwens het geweten of de ethicus, die gaat beslissen wie hier wel en niet mag posten ???

Link naar reactie

'coool' blijven gasten... ik blok zelden mensen en al helemaal niet voor die paar berichten waarvan sprake. Ik blok enkel wanneer er uit de hand gelopen scheldpartijen ontstaan tussen twee personen (en dan nog probeer ik ze eerst persoonlijk via mail tot rust te brengen) of wanneer ikzelf verwijten krijg over mijn kwaliteiten als eigenaar en moderator van deze website. Het leven van deze moderator kan soms hard zijn ;o)

Voor de rest: chit chat er maar op los... go jhonny go !

Link naar reactie

Pascal wat ben je leuk, vooral hoe je jezelf weet uit te drukken:

"Van mij mag iedereen over alles zwanzen en zeveren. Ook over jonge meiskes. Ook over gehandicapten. Ook over allochtonen. En vooral over mensen met lange tenen.

Of jij het zelf grappig vindt is een andere zaak, maar dat is subjectief en verschilt voor iedereen".

Pascal, omschrijf jezelf eens en vooral je zwakke plekken (niet jouw lange tenen),ik heb zin om over jou te zwanzen.

Ofwel: Ik denk dat ik BNW gekijk moet geven, sluiten dit topic, ajuus.

Link naar reactie

Eigenlijk zijn jullie allemaal zeeeeeeeer zeeeer naïef hé...

Alex Delarge is de hoofdfiguur in A Clockwork Orange (dus, een pseudoniem van onze vriend)

En, google de woorden UGLY MAN eens bij afbeeldingen, dan kom je onze forumfriend tegen...

HAHAHAHAHA => HOAX

Link naar reactie

Ok delarge, misschien was het een overdreven reactie van ons of mij. Maar het leek zo serieus en stond ook in andere topics en dat deed me toch wel de wenkbrauwen fronsen!

Langs de andere kant, dit wordt een uitgebreid topic... Ondertussen hebben al meer dan 2000 mensen deze topic bereikt! Het kunnen meermaals dezelfde zijn, maar laten we het nu zo stellen =P

*FAMOUS*

Link naar reactie
Pascal wat ben je leuk, vooral hoe je jezelf weet uit te drukken:

"Van mij mag iedereen over alles zwanzen en zeveren. Ook over jonge meiskes. Ook over gehandicapten. Ook over allochtonen. En vooral over mensen met lange tenen.

Of jij het zelf grappig vindt is een andere zaak, maar dat is subjectief en verschilt voor iedereen".

Pascal, omschrijf jezelf eens en vooral je zwakke plekken (niet jouw lange tenen),ik heb zin om over jou te zwanzen.

Ofwel: Ik denk dat ik BNW gekijk moet geven, sluiten dit topic, ajuus.

Doe maar Bolderik. Laat u volledig gaan. Er is niets waar ik niet mee kan lachen. Hans Teeuwen, Theo Maassen en Javier Guzman vind je waarschijnlijk ook vreselijk ? ;-)

Link naar reactie
Eigenlijk zijn jullie allemaal zeeeeeeeer zeeeer naïef hé...

Alex Delarge is de hoofdfiguur in A Clockwork Orange (dus, een pseudoniem van onze vriend)

En, google de woorden UGLY MAN eens bij afbeeldingen, dan kom je onze forumfriend tegen...

HAHAHAHAHA => HOAX

Yep. Ik had ze nog wat langer in de waan gelaten ;-)

Link naar reactie

@Carlosvespino(en alle anderen)

eindelijk iemand met een beetje cultuur die mij meteen doorhad .

Voor iedereen die zich in zijn gat gebeten en in zijn kloten gestampt voelt nogmaals sorry.

Maar vroeger vond ik dit forum toch interessanter.

groetjes, that is me,that is Alex (without the droogs) but with a lot of drencrom.

Link naar reactie

Wat is hier aan de hand?

Ik ben een week internetloos geweest en wat zie ik als ik terugkom? Een hele hoop uiteenlopende maar vooral absurde reacties over een toch wel deftige ZAK.

Ik zie hier woorden als dinokoeken...?, val wel op jonge maskes, A Clockwork Orange??????? met de bijhorene lelijke Alex Delarge???.

Al een geluk dat dit Chit Chat is!

Ciao, Ticce

Link naar reactie
doe ik niet, ik ben wel gewend om met leeghoofden en macho's om te gaan.

Ik ga niet snel in de aanval, maar... heb je je eigen bijdragen zelf al eens goed gelezen?

Voor iemand die hier op het forum liever niet zegt dat ze model is, vanwege de vooroordelen, ben je er aardig in geslaagd, als ze al bestaan, om ze te bevestigen!

En een topic dat gewoon over een leuke zak ging is hierdoor afgegleden tot je reinste flauwekul! Zelfs voor chit-chat!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
doe ik niet, ik ben wel gewend om met leeghoofden en macho's om te gaan.

Hoort dat dan bij het beroep van model dat je met leeghoofden en macho's moet omgaan? Dan zit je blijkbaar in de verkeerde sector me dunkt! Misschien eens uitkijken naar een andere job. In de culturele sector zijn het allemaal zeer intelligente mensen en zeker geen macho's LOL ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...