Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Check mijn nieuwe vespa zak!


mjerome90

Aanbevolen berichten

Jaaaah !! interessante ontwikkeling. Deze topic heeft de potentie Rene's coiffure naar de kroon te steken. Ik verwacht van Margaux nog wel een venijnig geplaatste injectie in deze discussie. Alhoewel ze dit eigenlijk liever niet doet. Maar soms lucht het zo op he. De kunst is het om elkaar niet te beschadigen. Ondertussen kennen de die-hards op dit forum elkaar al een beetje, af en toe het randje opzoeken mag wel.

Ik ben zelf al uitgemaakt voor zot en zeveraar en een persoon die nogal vol is van zichzelf. Dit betekend in ieder geval dat ik door de karakterscanner word gehaald.

Zie het maar als even "aftasten". Dat is nooit verkeerd. Even elkaar de kop in slaan, dat doen we thuis ook wel eens. En o zo zalig is daarna weer de liefde die we voor elkaar voelen.

Amen

Link naar reactie

beste bold and beautifull...in al u overweldiging wil je misschien even rekening houden dat ons marginaal margeauke nog maar zestien is !!!!!

dat zou een eventuele nare scan van u vermijden...

Link naar reactie

Tsjesus schelmke, I just looked in your mind :P je laat me schrikken.

Je mag mij door elke scanner halen die je wilt, ik ben een onschuldig bolderikje.

Ik zag in jou profiel dat je een messerschmitt in bezit hebt, wat moet ik me daar bij voorstellen ? Heb je geen link voor me of zo ?

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

@Margaux :

ik vind dat je het recht hebt verdient om een aantal mensen (met uitzondering van Erix) die u regelmatig onder de noemer "GRAPTJE" liggen af te kakken eens een goei koek oep un ooig meugt geve me mijn komplemengte !

@Marjolein :

als ge dan toch al zo'n omhoog gescheten "model"-kakwijf bent die zo'n kut-opmerkingen maakt hou dan tenminste de eer aan uzelf om na tegenkanting bij uw mening te blijven uit zelfrespect, of is het misschien dan toch waar dat modellen een holle verpakking zijn ?

Link naar reactie

...beste ves-pis-ta...van iemand uit brasschaat verwacht ik niet zo een expleciete taalgebruik...

...niemand kan een haar krenken op het hoofd van erix daar ie ZELF de djoef van de week is in hoogst eigen persoon...

...beste bold and beautifull niet rondlopen in m'n gedachten daar er vanalles terminaal aan de gang is en de eventuele afwijkingen behoorlijk besmettelijk zijn. Vandaar dat de scanner niet werkt bij me , de x-ray daarentegen..de mail is onderweg...kijk ook een op de site van stannie de man...

...oei marjonijntje...je onschuldig profiel heeft zich tegen je gekeerd , snel visueel rechtzetten is de boodschap...

Link naar reactie

@ ves-PIS-ta...merciekes voor de waarschuwing , ik zal ze dan ook volgaarne in acht nemen...feit blijft wél dat je afkomstig bent van brasschaat en das nu wel héél duidelijk...groetjes aan el sympathico op de lage kaart !!!

Link naar reactie

Haha...

DE mening (die van Erix dus) was misschien nogal direct.. Maar de rok doet me zelf ook denken aan een picknickkleedje dusja... =/

Maar hij is wel supermooi... Er zal nog wel is een betere foto van getrokken worden, dan kunnen we weer een hele topic elkaar dood verwensen, want dat is één van mijn voornamelijkste hobby's. Sommige mensen zijn hier nu eenmaal groffer, 't is ook internet en het gaat veel makkelijker.. In het echt zou er niemand naar u komen om te zeggen van 'WTF wat voor iets boertig hebt gij nu aan?!', of toch tenminste bij mij niet *hehehehe*.

De kunst is er om altijd rustig op te reageren, al liet ik me even gaan in mijn wederreactie op Marjolein. Laten we zeggen dat het niet de moment was ;-)

Voor de rest, vespista zei dat ik nog enkele mensen mocht terugpakken, maar ik heb nu nog is over alles gescrolld en ik heb geen idee wie of wat ik dan moet zeggen =D

Hulp is welkom.

Bij deze ga ik mijn toneelteksten herhalen voor mijn optreden straks ^^

Margaux

Link naar reactie

De reden een orkaan een naam te geven zijn niet de luchtmoleculen op zich of de snelheid waarmee ze zich verplaatsen. Het is de impact van dit verschijnsel op de mens en zijn omgeving die ons heeft doen besluiten hiervoor een meisjes of jongensnaam te bedenken. Tegen een hoop lucht kun je niet aanschoppen, tegen klaas of miep kun je naar hartelust tekeer gaan.

De impact van deze discussie op onze argeloze zielen heeft inmiddels monstrueuze proporties aangenomen. In die zin vertoond deze discussie genoeg paralellen met een echte oorkaan. Volgens mij zitten we nu op 10 beaufort en hoger. Daarom lijkt het mij niet meer dan logisch ook voor deze orkaan een naam te bedenken.

O gij storm, hij die woedt tot mijn groot verdriet. Gij die in mijn kippenhok zelf's mijn beste kippen niet ontziet, Ik doop u en geef u de naam: MARGOJOLIJN.

Amen.

Link naar reactie
@vespista: ik heb het niet over jou. bedankt trouwens voor de 'cohones'. And for the record: ik heb niks tegen Miss M. haar nieuwe zak...

dan trek ik mijn woorden terug met welgemeende excuses !

@schelmke : wat bent gij voor nen gefrustreerde stomme lul zeg, hebt gij niks anders te doen dan uit te dagen met uwe zever ?

BTW wat heeft Brasschaat hiermee te maken?

Trouwens de Pfaff's wonen in de Guyotdreef...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...