Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaring met scootrs


spiceman

Aanbevolen berichten

een goede raad afblijven die handel, heb er eens een dropbar gekocht en deze was van zeer slechte kwaliteit!!! je vind tenslotte toch de meeste vespa onderdelen een stuk korter bij huis...

Link naar reactie

bof...

ik heb daar in de tijd wel zo'n inox abarth replica gekocht, die ze ook in onze contreien verkochten aan een zeer hoge prijs; was verzending inbegrepen nog flink goedkoper uit Vietnam; en het zijn dezelfde. Ook zadel in buffelleder, content ervan. Sommige dingen zijn idd van mindere kwaliteit, maar 't is toch niet allemaal rotzooi vind ik

Link naar reactie

een inox uitlaat van het merk abarth gekend voor zijn italiaanse tuning spullen

bepaalde duitse winkels die online bestellingen doen hun bestellingen daar ook maar rekenen hun service er natuurlijk ook bij als je de spullen bij hen koopt

het hangt er van af wat je nodig hebt maar het is er inderdaad een stuk goedkoper

grtz sidvespa

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

was aan het kijken voor een zweefzadel en zo'n rekje met buddyseat voor op een VNB, ze hebben enkel spullen voor VBB's moja, das toch hetzelfde hé.

Allé point is dat ik bij vespaclassicparts 210 euro zou betalen en op ScootRS 110 MET verzending...

Waaraan zou dat grote prijverschil liggen?

doen of niet? (100 € uitsparen voor iets mindere kwal maar toch aanvaardbaar, ben ik wel voor te vinden)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...