Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Op zoek naar vespa


Rats

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Ik heb weer wat plaats in de garage gemaakt dus ik dacht aan een vespatje deze keer. Heb enkele oldtimer motoren en sleutel er ook aan, alhoewel een motorblok reviseren niet voor mij weggelegd is. en in carrosseriewerk ben ik ook niet thuis, maar al de rest van kleinere zaken lukt zeker.
Dus het motorblok moet OK zijn, en liefst ook niet doorgeroest.
Moet niet 125 zijn aangezien ik motorrijbewijs heb.

Ik twijfel nog tussen volgende opties, maar ik ken de prijzen ook niet en de haalbaarheid:
-ofwel een echt oud model (jaren 60 of 70) dat toch min of meer in orde is en dat dus dient voor zondags recreatief gebruik.
-ofwel een PX of zo van eerder jaren 80 dat ik toch ook af en toe kan gebruiken voor nuttig gebruik in de zomer. eentje waar uw hart niet van pijn doet als het eens een nacht in de regen staat.

Aan het eerste dacht ik ergens tussen de 3k a 4k. maar dat vindt ik toch veel om aan zo'n ding te geven :) dan liever nog een andere motor erbij.
aan het 2de dacht ik iets van 1k tot 1.5k uit te geven.

zijn dit zowat de gangbare prijzen? Je ziet vanalles op 2dehands.
Daarmee dat ik hier eens kom polsen. ben hier op de juiste plaats denk ik.

 

groeten,

Raf

Link naar reactie
4 minutes ago, Rats said:

best of both worlds;

dus oude vespa aan laag prijsje dus? :D

hehe.. :lol:

De bovengrens van je schatting voor een oldie komt in de buurt. ;)

 

Maar de motor alleen kostte al meer dan wat je schatte voor een PX...

Link naar reactie

Contacteer Henk Hülters eens via Facebook. Die heeft er een aantal staan waar hij vanaf wil 

Link naar reactie

Px voor 1 tot 1,5k die motorisch helemaal ok is , vergeet het maar. Een afgejakkerde Spaanse betaal je al tussen 1200 a 1500, en dan kan je beginnen de motor te reviseren, nieuwe banden, remmen enz. 

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...